نگهبان ساختمان نیمه‌کاره‌ای در پایتخت که در جنایتی هولناک ۲کارگر افغانستانی را به قتل رسانده و متواری شده است، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

 همشهری آنلاین؛گروه سرنخ:صبح جمعه به قاضی وحید ناصری، بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید که در ساختمانی نیمه‌کاره در خیابان فرحزادی، ۲کارگر افغانستانی به قتل رسیده‌اند.

به دنبال این تماس، قاضی جنایی و تیمی از کارآگاهان آگاهی راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که یکی از کارگران در حالی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره در خواب بوده، هدف حمله قاتل قرار گرفته و با ضربات چاقو کشته شده است. کارگر دیگر نیز در طبقه همکف در حال اصلاح صورت خوده بوده که هدف حمله قرار گرفته و او نیز به قتل رسیده است.

تیم جنایی در ادامه به تحقیق از کارگری پرداخت که ماجرای این حادثه را به پلیس گزارش کرده بود. او گفت: من از یک هفته قبل در این ساختمان مشغول به کار شدم. اما از همان موقع متوجه اختلافات میان نگهبان ساختمان و مقتولان شدم. نگهبان ساختمان ظاهرا از مدت‌ها قبل با مقتولان بر سر مسائل سیاسی داخل افغانستان و حکومت طالبان اختلاف داشت و بارها با آنها درگیر شده بود اما هربار درگیری میان آنها با وساطت پیمانکار تمام می‌شد.

وی ادامه داد: شب قبل از حادثه به دلیل اینکه زیر ستون‌های اصلی ساختمان بتن‌ریزی کرده بودیم، باید صبح زود بیدار می‌شدم و کارهایم را انجام می‌دادم. وقتی می‌خواستم صبحانه تهیه کنم، اجساد مقتولان را دیدم و وحشتزده به پیمانکار و پلیس زنگ زدم. من در لحظه جنایت صدایی نشنیدم و اصلا نفهمیدم که ۲ کارگر جوان چطور کشته شدند.

اظهارات مرد جوان در حالی بیان می‌شد که بررسی‌ها نشان می‌داد نگهبان ساختمان که او نیز جوانی افغانستانی است پس از این حادثه گریخته و ناپدید شده است. به این ترتیب بازپرس جنایی دستور بازداشت او و همچنین بررسی‌های تکمیلی درباره این حادثه را صادر کرد و تحقیقات تیم جنایی برای شناسایی مخفیگاه متهم به قتل فراری و دستگیری او آغاز شده است.