نساجی از ۴بازی لیگ ۵امتیاز گرفته و آسیا را هم با چراغ سبز شروع کرده است.

به گزارش همشهری‌آنلاین، شروع فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا برای نساجی ایران بسیار خوب بود. تیم محبوب مازندرانی با استفاده هوشمندانه از موقعیت‌های گل خود، موفق شد مومبای‌سیتی هند را با ۲گل شکست بدهد. آنچه اما شب شیرین شهر خسته را نورانی‌تر کرد، توقف کاملا غیرمنتظره و باورنکردنی الهلال عربستان در برابر نوبهار ازبکستان بود. چه‌کسی باور می‌کرد تیم ازبک در خانه غول آسیا تا آخرین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده یک بر صفر جلو باشد و نهایتا کمی پیش از سوت پایان داور این برتری تاریخی را از دست بدهد؟ چنین اتفاقی رخ داد تا الهلال و نوبهار با تساوی یک-یک، هرکدام یک امتیاز بردارند و پشت سر نساجی ۳امتیازی ایران قرار بگیرند؛ تیمی که در پی قهرمانی ۲فصل قبل جام‌حذفی به لیگ قهرمانان امسال رسیده و حالا در ضیافت بزرگان، رؤیاهایش را زندگی می‌کند.

نساجی مسیر آسیایی‌اش را به‌خوبی استارت زده اما به قول مهدی رحمتی سرمربی تیم مازنی، از این به بعد کار آنها سخت‌تر خواهد شد، چرا که رقبا طور دیگری به نماینده ایران نگاه می‌کنند و آنها را جدی‌تر می‌گیرند، مخصوصا الهلال که رسما تبدیل به مار زخم‌خورده شده است. نساجی روز ۱۱مهر دومین بازی‌اش را در ورزشگاه آزادی مقابل الهلال عربستان برگزار می‌کند؛ دیداری حساس و تعیین‌کننده که انتظار می‌رود سکوهای ورزشگاه آزادی را پر کند. اصلا جای بحث ندارد که نتیجه این بازی در معادلات صعود بسیار اثرگذار است و اگر نساجی در برابر رقیب قدرتمند خود موفق به کسب امتیاز شود، رسما داعیه صعود پیدا خواهد کرد.

وجه تحسین‌برانگیز ماجرا اما زنده‌شدن نساجی پس از کابوس بزرگی است که در نیمه‌دوم سال گذشته گریبان آنها را گرفت. سرخپوشان مازندرانی در دور برگشت لیگ بیست‌ودوم حتی یک پیروزی هم به‌دست نیاوردند و تنها در یک بازی موفق به ثبت کلین‌شیت شدند. آن روزها نگرانی‌های عمیقی در مورد کیفیت حضور نساجی در آسیا وجود داشت اما فعلا تیم ترمیم شده است. نساجی از ۴بازی لیگی فصل جدیدش ۵امتیاز گرفته و آسیا را هم با چراغ سبز شروع کرده است. پس باید به تیم دوست‌داشتنی شهر خسته گفت: «نه خسته!».

منبع: روزنامه همشهری