زیبال، پرداخت یار رسمی بانک مرکزی که از سال 96 محصولات کاربردی پراهمیتی از جمله درگاه پرداخت اینترنتی را ارائه داده و به دلیل کیفیت زیرساخت، تنوع محصولات ارائه شده و پشتیبانی حرفه‌ای خود، مورداعتماد و علاقه کسب‌وکارها واقع شده است؛ به تازگی از محصول جدید خود به نام وب سرویس‌ها رونمایی کرده است.

این محصول که در راستای تکمیل سبد محصولات زیبال و دسترسی آسان تر کسب‌وکارها به محصولات زیرساختی موردنیازشان ارائه شده است، گامی مهم در مدیریت آسان‌تر فرآیندهای پراهمیت اما زمان بر کسب‌وکارها محسوب می‌شود.

14 وب سرویس از 6 حوزه کاربردی

زیبال 14 وب سرویس بانکی، احراز هویت، تبدیل اطلاعات، بورسی، بیمه‌ای و خدماتی ارائه داده است. برای مثال یک دسته از وب سرویس‌ها، که مربوط به احراز هویت هستند، در فرآیندهای ثبت نام و صحبت سنجی اطلاعات هویتی، بانکی و به طور کلی دسترسی به اطلاعات موردنیاز شما از کاربر، به کمک شما می‌آیند. درواقع فقط با دریافت بخش کوچکی از اطلاعات می‌توانید سایر موارد را استعلام بگیرید یا با در دست داشتن یکی از اطلاعات بانکی کاربر، می‌توانید آن را به سایر اطلاعات مفید تبدیل کنید.

 وب سرویس تطبیق کدملی با شماره کارت یا شماره موبایل، به شما کمک می‌کند تا فرآیند احراز هویت کاربران را کوتاه‌تر و بدون خطاهای انسانی انجام دهید. با این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان، تجربه کاربری بهتری نیز برای مشتریان خود ایجاد می‌کنید.

زیبال پیش‌تر دامنه گسترده‌ای از خدمات مالی و پرداختی را ارائه داده است و با ارائه این محصول، کسب‌وکارها فقط با یک بار اتصال به زیبال، علاوه بر دریافت پاسخی جامع برای چالش‌های مالی و پرداختی خود، می‌توانند فرآیندها را نیز بهبود ببخشند و به جای تمرکز بر دریافت اطلاعات از کاربر، از زمان خود برای رشد و توسعه استفاده کنند.

لیست وب سرویس‌های زیر در تصویر زیر ذکر شده است.

هدیه زیبال به کسب‌وکار شما

برای مشاهده تعرفه هر یک از این وب سرویس‌ها به صفحه APIهای زیبال مراجعه کنید. با ثبت نام در وب سایت زیبال، 1200 فراخوانی رایگان نیز برای تست آسان وب سرویس‌ها و آشنایی با کاربرد آنها دریافت خواهید کرد. همین حالا با ورود به وب سایت زیبال می‌توایند هدیه خود را دریافت کنید.