تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۲

ایندیانا: دانشمندان به تازگی به رابطه جدیدی بین آلبوم خانوادگی با آمار طلاق دست‌‌یافته‌اند.

به گفته آنها یکی از راه‌های پیش‌بینی موفقیت ازدواج در آینده این است که به آلبوم قدیمی‌تان سرزده و آن را ورق بزنید. به گفته روانشناسان از روی میزان خندیدن افراد در عکس‌های خانوادگی می‌توان درصد موفقیت ازدواج آنها را تخمین زد.

نتایج تحقیقات نشان می‌دهد افرادی که دربیش از 10 درصد عکس‌ها خندیده‌اند، کمتر با مسئله طلاق مواجه شده‌اند؛ اما تقریبا از هر4 نفری که در کمتر از 10 درصد عکس‌ها لبخند به لب داشته‌اند، یک‌نفرطلاق گرفته ‌است. تحقیقات نشان می دهد احتمال طلاق برای افرادی که در عکس‌ها چهره‌ای جدی به خود می‌گیرند، بیشتر از افرادی است که می‌خندند.
قصر شادکامی علیه بحران اقتصادی

عشق‌آباد: با توجه به بحران اقتصادی قرار است مقامات ترکمنستان در عشق‌آباد، پایتخت این کشور قصری تحت عنوان قصر شادکامی بنا کنند که در آن امکانات متعددی برای شاد کردن مردم وجود دارد. برای اجرای این پروژه یک میلیارد دلار بودجه درنظر گرفته شده است. این پروژه شامل یک هتل با 2 هزار اتاق و سالن بسیار مجللی که در آن مراسم عروسی برگزار می‌شود نیز خواهد شد.

مردان‌والدین دوست

لندن: مردان جوان بیش از زنان به زندگی همراه با والدینشان ادامه می‌دهند. تحقیقات نشان می‌دهد یک سوم مردان 20 تا 34 ساله با والدین خود زندگی می‌کنند و این در حالی است که این آمار در مورد زنان یک پنجم است. از سوی دیگر، آمار ازدواج در انگلیس نیز به پایین‌ترین میزان از سال 1895 تا کنون رسیده است. 

قدرت بوی سیر

بریستول: سیر که طرفداران خیلی زیادی ندارد آنقدر قدرت دارد که بتواند حتی یک دادگاه را به تعطیلی بکشاند. ماجرا از این قرار است که یک دادگاه در بریستول پس از آن که روغن سیر به رادیاتورهای دادگاه‌راه یافت به تعطیلی کشیده شد. با جریان یافتن روغن سیر در رادیاتورها، بوی تند آن تمامی ساختمان دادگاه را برداشت و دادگاه مجبور شد جلسه دادرسی پرونده‌هایش را به تعویق بیندازد.

اما جالب اینجاست که دوربین‌های مداربسته مردی را تصویر کرده‌اندکه با بطری‌ای که به نظر می‌رسد روغن سیر باشد در محیط دادگاه پرسه می‌زده است.

حالا مسئولان می‌گویند شاید این مرد در پرونده‌ای که در دادگاه در حال بررسی بوده ذینفع است و با این‌کاربه‌عمددادگاه را به تعطیلی کشانده است. پلیس حالا به درخواست مقامات قضایی به دنبال مرد مظنونی است که با قدرت زننده بوی سیر، دادگاه را به تعطیلی کشانده است.

گربه گیاهخوار

نورویچ: یک گربه عجیب در نورویچ انگلیس نه شیر می‌خورد،‌نه پنیر و نه حتی گوشت؛ این گربه گیاهخوار است. این گربه عجیب که صاحبش آن را وقتی یک بچه‌گربه کوچک بوده در خیابان پیدا کرده است، از همان روزهای اول هیچ علاقه‌ای به شیر و پنیر و گوشت نشان نمی‌داد و صاحب خود را سردرگم کرده بود. اما یک روز که بر حسب اتفاق یک بشقاب سبزی در اتاق بود گربه به سمت آن رفت و تمام سبزی‌ها را خورد.

صاحب آن هم پس از آن سعی کرد کمی گوشت در سبزی‌ها پنهان کند تا گربه ندانسته آن‌ها را بخورد اما این گربه با بوکردن متوجه شد در سبزی‌ها گوشت وجود دارد و از آن دور شد. حالا بعد از دوسالی که صاحب این گربه به رژیم غذایی آن پی‌برده صبح‌ها  برایش هندوانه آماده می‌کند، ظهرها هویج جلویش می‌گذارد و شب‌ها در جعبه‌ خوابش موز قرار می‌دهد.