مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره نصب تبلیغات ترسناک دو سریال نمایش خانگی واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، رضا صیادی در حاشیه آیین رونمایی از سردیس «خبرنگار شهید» غلامرضا رهبر و ۶ سردیس سرداران شهید دفاع مقدس که صبح امروز در میدان خبرنگار در منطقه ۲ برگزار شد، در واکنش به تبلیغات ساختگی و ترسناک دو سریال نمایش خانگی گفت: به هیچ عنوان این تبلیغات در سطح شهر تهران وجود ندارد و این تبلیغات ساختگی و تنها در فضای مجازی است.

او همچنین در خصوص اتفاقاتی که پیرامون بنر میدان ولیعصر رخ داد، گفت: دیوارنگاره ولیعصر در اختیار سازمان اوج است و نصب و تغییر آن نیز برعهده این مجموعه است. با توجه به اینکه سازمان اوج مجموعه‌ای انقلابی و توانمند است سعی کرده‌ایم در جهت حمایت از آنها گام برداریم بنابراین مداخله‌ای در دیوارنگاره میدان ولیعصر، سازمان زیباسازی شهرداری تهران ندارد.

او افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس ۶ سردیس از سرداران رشید جمهوری اسلامی در مناطق مختلف شهر تهران نصب خواهند شد؛ ضمن اینکه یک سردیس دیگر نیز هفته آینده و همزمان با بهره‌برداری از بزرگراه شهید بروجردی نصب خواهد شد که علاوه بر سردیس سردار شهید بروجردی، مجسمه این شهید بزرگوار نیز در مسیر بزرگراه شهید بروجردی نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دفاع مقدس سردیس شهدا غلامرضا رهبر، جهان‌آرا، گاگیک تومانیان، فرهاد دستنبو، حسین علم‌الهدی، مسعود منفرد نیاکی و بروجردی در مناطق مختلف نصب می‌شوند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در ارتباط با جنس سردیس‌های اشاره شده گفت: جنس تمامی سردیس‌ها از فایبرگلاس است.

منبع: تسنیم