مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند، اکنون در آغار بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌است.

به گزارش همشهری؛ مهدی علیزاده در آیین بهره‌برداری از طرح نوسازی حمل‌ونقل عمومی تهران در هفتاد و چهارمین شنبه امیدوافتخار، افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی در خدمت رسانی به شهروندان همیشه پیشتاز است و دغدغه‌های شهردار تهران معطوف به حوزه حمل و نقل عمومی مشهود است. در حوزه حمل و نقل بزرگ‌ترین دغدغه دکتر زاکانی ابتدا گسترش ناوگان و بعد کسب رضایت حداکثری مردم بوده است. تحولات دو ساله مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل هم در این مسیر بوده است. همه افتخار این انقلاب بزرگ در شرکت‌ واحد برای همکاران ما، مدیران شهری و شورای شهر تهران است. در کنار حمایت‌های همه جانبه دکتر زاکانی پیگیری‌های مسیر، توسط شورای انقلابی شهر تهران کمک بزرگی در این راه بوده است.

وی ادامه داد: بزرگ‌ترین قراردادهای نوسازی شرکت واحد شهر تهران در دوره جاری مدیریت شهری منعقد شده است. اتفاق دیگری که با تاکید دکتر زاکانی رخ داده همیار اتوبوس است. شرکت واحد و شهرداری تهران نظارت ۲۴ ساعته روی عملکرد ناوگان دارد اما در این راه به نظارت مردم احتیاج داریم. شهروندان با شماره گیری کد دستوری آن #۲۲*۱۳۷* می‌توانند به ما در این زمینه کمک کنند.

علیزاده گفت: در شهریورماه حدود ۱۶۰۰ دستگاه به صورت شاغل جاری به مردم خدمت رسانی می‌کردند. اکنون در آغار بازگشایی مدارس و دانشگاه ها این عدد به ۲۱۰۰ دستگاه رسیده‌است.