این آگهی ۲ دلاری، از سوی روناک یونسی، بازیگر سابق سینما در ایران که در حال حاضر در امریکا ساکن است، منتشر شد.

به گزارش همشهری آنلاین، شما می‌توانید با پرداخت ۲ دلار حمایت واقعی خود را از «زن، زندگی، آزادی» نشان بدهید!

این بخشی از یک آگهی تبلیغاتی است که می‌خواهد با اسم رمز اغتشاشات سال گذشته، جیب ایرانیان خارج از کشور را خالی کند. البته این بار، کاسب جدید «زن، زندگی، آزادی» فروتنی به خرج داده، به این معنی که نرخ را پایین نگه داشته تا به این ترتیب افراد بیشتری را ترغیب کند تا این ۲ دلار! را به حساب او واریز کنند.

امسال در سالگرد اغتشاشات، کشور در آرامش کامل به سر برد، اما گویا اپوزیسیون خارج‌‍ نشین همچنان تلاش دارند تا از آن کسب روزی کنند.

این آگهی ۲ دلاری، از سوی روناک یونسی، بازیگر سابق سینما در ایران که در حال حاضر در امریکا ساکن است، منتشر شد.

وی در این ویدیوی تبلیغاتی، درست مانند فروشندگان و تبلیغ کنندگان رمزارز، خواسته مخاطبان خود را اغوا کند تا به او پول بدهند، البته نه برای خودش، بلکه برای کمک به آنچه او آسیب دیدگان اغتشاشات سال گذشته خوانده است!

خانم یونسی در این ویدیو، با استفاده از کلمات انگیزشی و شیوه‌های تبلیغاتی گفت: «تنها با دونیت کردن (حمایت مالی) پول یک لیوان کافی (قهوه) که در روز مصرف می‌کنید می‌توانید به آسیب دیدگان کمک کنید.»

وی فعالیت به اصطلاح مجموعه خود برای حمایت از این افراد را «یک اتفاق خیلی قشنگ» توصیف کرد و افزود: «فعالیت در بیرون از ایران یعنی چی؟ فقط برویم پلاکارد دست بگیریم و عکس بگیریم؟ ما باید حمایت واقعی کنیم و الان، ما در این مجموعه می‌خواهیم یک کار عملی انجام دهیم.»

این بازیگر سابق گفت: «اینجا، الان (یعنی مجموعه‌ای که راه انداخته) جایی است که شما باید حمایت واقعی خود را نشان بدهید، با ۲ دلار!»

فارغ از محتوای این آگهی، وضع ترحم‌برانگیز روناک یونسی بیش از همه به چشم کاربران فضای مجازی آمد.

چهره‌های غیرسیاسی که بدون دانستن الفبای سیاست، به طمع و توهم زندگی در امریکا، بازیچه و ابزار کسانی می‌شوند که بین آنها و دولت‌های بیگانه واسطه هستند. چهره‌هایی از این دست چون حمید فرخ‌نژاد، برزو ارجمند، علی کریمی و... حالا امروز یکسال بعد از ناکامی مطلق آشوب‌ها به فکر چگونگی جلب توجه بیگانگان برای سر کردن باقی عمر خود هستند.

منبع: ایران