مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک تاکید کرد اگر لیگ برتر مرداد ماه به اتمام برسد، بازیکنان ضربه شدیدی خواهند خورد.

میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، درباره تعطیلی بازی‌های لیگ برتر که در این مدت با اعتراض بسیاری از بازیکنان و مربیان همراه شد گفت: «این تعطیلی‌ها اصلا برای لیگ ما خوب نبود و در هیچ کشوری این نوع برنامه‌ریزی را نمی‌بینیم. من شنیده‌ام که سازمان لیگ گفته احتمالا لیگ فصل جاری مرداد ماه سال بعد تمام می‌شود و طول کشیدن یک ساله لیگ برتر فاجعه است. فصل گذشته اردیبهشت ماه به پایان رسید و حال می‌خواهند لیگ امسال را بعد از ۱۲ ماه تمام کنند، واقعا عجیب است و با این وضعیت بازیمنان ضربه خواهند خورد.»

مدافع راست تیم فوتبال آلومینیوم اراک، شرایط لیگ ایران را با دیگر کشورهای دیگر آسیایی مقایسه می‌کند: «در مورد اروپا صحبت نمی‌کنم، شما همین کشورهای آسیایی را ببینید، کدامیک از آنها لیگ کشورشان را تعطیل کرده‌اند؟ متاسفانه فوتبال ما با چالش‌ها و مشکلات زیادی مواجه است و بی‌دلیل نیست که در رده باشگاه یا ملی سال‌ها است که افتخاری کسب نکردیم. ما از لحاظ امکانات، برنامه‌ریزی، آینده‌نگری و خیلی چیزهای دیگر از آنها عقب‌تر هستیم و با این وضعیت نمی‌توانیم موفقیتی در آسیا به دست بیاوریم.»

فخرالدینی درباره شکست آلومینیوم اراک مقابل مس رفسنجان در آخرین مسابقه‌ای که در لیگ انجام دادند، گفت: «این باخت شبیه به شکستی بود که مقابل پرسپولیس تجربه کردیم. در ۵ بازی ۳ برد و ۲ باخت به دست آوردیم و این نتایج برای تیم ما که تیم جوانی است، خوب بوده است. تلاش می‌کنیم در ادامه بازی‌های نتایج خوب خودمان را ادامه دهیم.»