قرار بود فصل دوم سریال «مستوران» بعد از پایان مجموعه تلویزیونی «عاشورا» به آنتن شبکه یک سیما برسد اما در سریال «سامو بندری» به تلویزیون آمد.

همشهری آنلاین:تلویزیون برای آنتن فصل پاییز تنها سریال «محرمانه» را آماده پخش داشت و بعدها عنوان شد که فصل دوم «مستوران» از تولیدات اوج هم بعد از پایان سریال «عاشورا» هادی حجازی فر به نمایش در می آید. اما این سریال جایگزین «عاشورا» نشد و در نهایت در جدول پخش سریال شبکه یک «سامو بندری» جایش را گرفت.
به نظر می رسد سریال «مستوران» آماده است اما فصل تصمیمی برای زمان پخش آن گرفته نشده است. فصل دوم «مستوران» را سیدعلی هاشمی کارگردانی می کند، این سریال در 38 قسمت تولید شده که فصل اول آن، آنطور که باید و شاید نتوانست پربیننده باشد. سریالی که روایت‌گر ماجراهایی تلفیقی از داستان‌های کهن ایرانی مانند هزار و یک شب، کشکول، گلستان و شاهنامه است و در شهری به نام «مستوران» رخ می دهد.
زمزمه های تولید «سامو بندری» دو سالی است به گوش می رسد از قضا از سریال هایی است که در نوبت پخش قرار گرفته بود. سریالی به کارگردانی ابراهیم فروزش که در بندر بوشهر تصویربرداری شده است.اصغر عبداللهی نویسندگی این سریال را برعهده داشته و در 13 قسمت تولید شده است.
سامو بندری متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس جمعی از افراد حاضر در این مجموعه از بازیگران خوب بوشهری‌اند. حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه از بازیگران اصلی سریال هستند.
 

منبع: همشهری آنلاین