۴ پسر جوان برای آفرود به غرب تهران رفته بودند اما تفریح آنها پایان تلخی داشت و به مرگ دو نفرشان منجر شد.

همشهری آنلاین؛ گروه سرنخ:صبح جمعه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید دو پسر جوان که برای آفرود به منطقه ورد آورد رفته بودند دچار حادثه شده و جان باخته اند. به دستور بازپرس جنایی تهران تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد که خودروی جیپ آنها به داخل دره سقوط کرده بود. ماجرا از این قرار بود که روز پنجشنبه ۴ پسر جوان تصمیم گرفتند برای آفرود به حوالی ورد آور بروند. آنها سوار بر خودروی جیپ بودند که دو نفرشان پیاده شدند.

دو نفر دیگر سوار بر ماشین بودند و قصد داشتند دنده عقب حرکت کنند اما با توجه به مشکل فنی خودرو، ‌ماشین در دنده عقب جا نگرفته و به سمت جلو حرکت کرد. همین موجب شد تا ماشین آنها به درون دره سقوط کند. دو دوست دیگر آنها که از ماشین پیاده شده و شاهد این صحنه تلخ بودند فورا با آتش نشانی و اورژانس تماس گرفتند. هرچند امدادگران، دو پسر جوان را از داخل ماشین جیپ بیرون کشیدند و به بیمارستان انتقالشان دادند اما شدت جراحات و آسیب آنها به حدی شدید بود که هردو پسر جوان ۲۴ ساعت بعد تسلیم مرگ شدند.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی تهران، اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.