هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز با برگزاری ۲بازی به پایان می‌رسد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از مدت‌ها وقفه و تعطیلی، هفته هفتم این رقابت‌ها از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد و بعد از ۴روز عصر امروز به پایان خواهد رسید. امروز ۲نماینده سرخپوش ایران در لیگ قهرمانان آسیا یعنی پرسپولیس و نساجی به مصاف حریفان خود می‌روند که پرسپولیس میزبان است و نساجی میهمان.

در نخستین بازی امروز و از ساعت۱۷:۱۵ تیم ملوان در انزلی میزبان نساجی است و قائمشهری‌ها فرصت دارند تا بعد از بازی سخت مقابل الهلال در جدالی پایاپای با دیگر تیم شمالی لیگ برتر شرکت کنند. در دومین بازی و از ساعت۱۹:۱۵ هم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر است و بعد از مدت‌ها شاهد حضور تماشاگرانش خواهد بود. تیم یحیی گل‌محمدی در آخرین بازی‌اش مقابل الدحیل نمایش درخشانی داشت و هوادارانش را از تماشای یک بازی دلچسب کاملا سیراب کرد.

پرسپولیسی‌ها امید زیادی دارند که سرخپوشان در بازگشت دوباره به لیگ برتر، مقابل رقبای داخلی هم بتوانند همان تسلط و برتری را داشته باشند اما تیم‌های داخلی در لیگ برتر معمولا با یک بازی بسته و تدافعی مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند و در این موقعیت‌ها سرخپوشان اغلب برای پیاده کردن تاکتیک‌های هجومی خود به مشکل برمی‌خورند. اتفاقا حریف امروز آنها گل‌گهر است که با سرمربی یونانی‌اش تیم محکمی در دفاع نشان داده و طی ۴بازی قبلی‌اش فقط یک گل دریافت کرده است درست مثل خود پرسپولیس که در ۴بازی یک گل خورده و آن یکی هم گل‌به‌خودی بوده است.

مصدومان پرسپولیس که غیبت آنها در بازی با الدحیل ترکیب پرسپولیس را دگرگون کرده بود هنوز بهبود نیافته‌اند و امروز هم غایب خواهند بود.

وحید امیری همچنان در حال استراحت است و در لیست نهایی پرسپولیس حضور ندارد و ترابی هم اگرچه وارد لیست شده اما هنوز شرایط حضور در ترکیب اصلی را ندارد.

در بازی با الدحیل به جز این ۲ نفر میلاد سرلک هم غیبت داشت که دلیل غیبت این یکی اخراج در بازی قبلی بود و حالا او می‌تواند در لیگ برتر تیمش را همراهی کند. هرچند زوج سروش رفیعی و مسعود ریگی در خط هافبک آن‌قدر خوب عمل کرده که باید دید یحیی به این زوج دست خواهد زد یا سرلک را روی نیمکت خواهد نشاند.

منبع: روزنامه همشهری