خدمت به مشتریان اولویت اصلی هر کسب و کار است. زمانی که مشغول مدیریت پروژه ها و مشتریان متعدد هستید، سازماندهی و انجام هر کاری بسیار دشوار است. وقتی نتوانید به مشکلات و درخواست های مشتریان خود رسیدگی کنید، نگرانی ها در بخش پشتیبانی مشتری به سرعت افزایش می یابد. یک سیستم تیکتینگ در این شرایط مفید است.

سیستم تیکتینگ مشتری یک نرم افزار است که تیم پشتیبانی مشتری با استفاده از آن لیستی از شکایات را تولید، مدیریت و نگهداری می کند. سیستم های تیکتینگ پشتیبانی برای موفقیت هر کسب و کاری بسیار مهم هستند.

به عنوان مثال، برخورد موفقیت آمیز با حجم عظیمی از درخواست ها که از طریق کانال های مختلف وارد می شوند فقط با یک سیستم تیکتینگ امکان پذیر است. با این حال، بخش بزرگی از کسب و کارها همچنان این گزینه را در بخش خدمات مشتری خود نادیده می گیرند.

بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید وقتی انتظارات مشتری و روند خدمات تغییر می کند، تیم های پشتیبانی مشتری باید خود را با این تغییرات وفق دهند. سیستم تیکتینگ کارآمد مشکلات را به طور سریع حل و نیازهای مشتری را به طور کامل برآورده می کند.

بنابراین، برای اینکه یک سیستم تیکتینگ کارآمد را مدیریت کنید، باید تا حد امکان کانال های ارتباطی متنوعی را برای مشتریان خود فراهم کنید. این کانال های ارتباطی می تواند شامل تلفن، ایمیل، ویدیو، چت و رسانه های اجتماعی باشد. اگر شرکت شما نتواند انتظارات مشتری را برآورده کند، یکی از رقبای شما این کار را انجام می دهد.

در این مقاله قصد داریم دانا دسک، یکی از قدرتمندترین سیستم های تیکتینگ ایرانی را به شما معرفی کنیم تا با امکانات آن بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با نرم افزار تیکتینگ دانا دسک

نرم افزار تیکتینگ دانا دسک یک راهکار آنلاین و کارآمد برای بخش خدمات مشتریان کسب و کار است. این نرم افزار روشی برتر و قابل اتکا را برای ارائه پشتیبانی به مشتریان ارائه می دهد. این نرم افزار بر روی ابر میزبانی می شود و به مشتریان کمک می کند تا به روش دلخواه خود از جمله چت آنلاین، ایمیل یا تلفن سوالات یا مشکلات خود را با شما در میان بگذارند.

در ادامه با بخش های اصلی و ویژگی های مهم این نرم افزار بیشتر آشنا می شویم.

1. مدیریت تیکت ها

با ابزارها و امکانات پیشرفته ای که در بخش مدیریت تیکت ها ارائه می شود، به سرعت به تمامی سوالات و مشکلات مشتریان خود پاسخ دهید و تجربه ای منحصر به فرد را برای آنها به ارمغان بیاورید.

با کاتالوگ خدمات می توانید خدماتی که ارائه می دهید را مانند یک منوی رستوران در دسترس مشتری قرار دهید تا به سرعت خدمت موردنظرش را پیدا کند. با استفاده از تگ و فیلدهای اولویت و اهمیت سایر موارد، تیکت ها را به صورت صحیح و اصولی دسته بندی و اولویت بندی کنید.

با تعریف پاسخ ها و پیام های آماده می توانید امکان پاسخگویی سریع به سوالات پرتکرار را به دست بیاورید. همچنین برای کنترل و نظارت بر روی روند و سرعت پاسخگویی به درخواست مشتریان، می توانید قواعدی را در SLA تعریف کنید.

از دیگر امکانات این بخش می توان به تخصیص هوشمند تیکت ها، پیشنهاد هوشمند راه حل با توجه به محتوای پایگاه دانش، همکاری تیمی با منشن کردن سایر اعضای تیم پشتیبانی، اندازه گیری رضایت مشتریان، اتوماسیون تیکتینگ، بستن خودکار تیکت ها و فیلتر ساز پیشرفته اشاره کرد.

2. پایگاه دانش

پایگاه دانش به مشتریان شما کمک می کند تا بسیاری از پاسخ ها را پیدا و در واقع مشکلاتشان را خودشان حل کنند. در این بخش می توانید با ایجاد یک پایگاه دانش، مقالات آموزشی و اسناد مختلف را ارائه دهید تا مشتریان خیلی سریع و راحت پاسخ سوال های پرتکرار را پیدا کنند.

ویرایشگر قدرتمند محتوا در این بخش امکان قرار دادن انواع تصویر و ویدیو را ارائه می دهد و همچنین می توانید با دسته بندی مناسب، پیدا کردن راه حل را برای مشتری تسهیل کنید.

3. کانال های ارتباطی

نرم افزار تیکتینگ دانا دسک از کانال های ارتباطی مختلف به صورت یکپارچه پشتیبانی می کند. این کانال ها شامل چت آنلاین در وب سایت یا اپلیکیشن های تحت وب، سیستم تلفن VoIP، پورتال پشتیبانی و ایمیل می شود. همچنین مشتریان شما می توانند از طریق پیامک یا پیام رسان های محبوب با تیم پشتیبانی در تماس باشند.

ابزار چت آنلاین امکانات بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد تا علاوه بر افزایش بهره وری تیم پشتیبانی، میزان رضایت مندی مشتریان از دریافت پاسخ و راه حل را بهبود دهید.

4. اتوماسیون کارها

با استفاده از قواعد گردش کار می توانید از انجام شدن کارهای روزمره و تکراری مطمئن شوید و در عین حال در وقت و هزینه صرفه جویی کنید. امکان تعریف تاییدیه های خودکار برای تسریع فرآیندها وجود دارد و به لطف سیستم نوتیفیکیشن خودکار، می توانید از آخرین اتفاقات و کارهای انجام شده مطلع شوید.

5. سفارشی سازی

در این بخش ابزارهایی مانند فرم ساز پیشرفته، فیلدهای سفارشی و امکان ایجاد ماژول های جدید در دسترس شما قرار دارد. با استفاده از این قابلیت ها می توانید منوها، فیلدها و فرم های جدیدی را طراحی کنید یا با ایجاد ماژول های جدید، امور روزمره کسب و کارتان را به شکل بهتری هدایت کنید.

6. همکاری تیمی

تقویم های کاری مشترک، امکان همکاری تیمی بر روی تیکت ها، همفکری و تعامل تیمی یکپارچه و امکان مدیریت جلسات و فعالیت ها در این بخش به شما کمک می کند هم افزایی را در تیم پشتیبانی خود افزایش دهید.

7. تحلیل و کاوش داده ها

یک نرم افزار تیکتینگ کارآمد بدون داشبوردهای مدیریتی، نمودارها و گراف های جذاب و زنده که اطلاعات و روندها را به مدیر بخش پشتیبانی و کسب و کار نشان ندهد، پتانسیل بالایی ندارد. نرم افزار تیکتینگ دانا دسک از یک داشبورد پویا برخوردار است که انواع نمودارها و شاخص ها را به صورت زنده نمایش می دهد.

با ماژول گزارش ساز می توانید اطلاعات لازم را به صورت پیشرفته استخراج کنید و تصمیمات آگاهانه تری بگیرید. با پنل های شاخص کلیدی عملکرد (KPI) می توانید KPI ها را به صورت مستمر اندازه گیری کنید. در این بخش به راحتی می توانید گزارش ها را با اعضای دیگر تیم یا مدیران بالادستی به اشتراک بگذارید.

8. امنیت

یکی از زمینه هایی که دانا دسک را از نرم افزارهای مشابه متمایز می کند، امنیت اطلاعات است. تنظیمات پیشرفته امنیتی، امکان تعیین دقیق سطوح دسترسی و مجوزها، به کارگیری تکنولوژی های امنیتی پیشرفته در توسعه نرم افزار و موارد دیگر باعث می شود تا دانا دسک یک سیستم تیکتینگ امن را در دسترس کسب و کار قرار دهد.

نرم افزار تیکتینگ دانا دسک از گواهینامه امنیتی افتا از سازمان فناوری اطلاعات کشور برخوردار است. این گواهینامه نشان می دهد که نرم افزار الزامات امنیتی لازم را در طراحی و توسعه به خوبی پوشش داده است.

 سخن پایانی

در حال حاضر شرکت ها و مجموعه های مختلفی از راهکار مدرن دانا دسک استفاده می کنند. شرکت هایی مانند کاریزما، محک، فناپ، تکنولایف و ده ها شرکت ایرانی دیگر برای پشتیبانی از هزاران مشتریان خود به قابلیت های دانا دسک اعتماد کرده اند.

چابکی بالا و تنوع امکانات ارائه شده در این نرم افزار تیکتینگ باعث می شود تا کسب و کارهایی با هر اندازه و در هر صنعتی امکان استفاده از مزایای این نرم افزار تیکتینگ ابری را داشته باشند. ورود به سایت دانا پرداز:   danapardaz.com