تعیین سقف بودجه برای باشگاه‌های لیگ برتری در این فصل، فوتبال ایران را وارد شوخی‌های فوق‌العاده خنده‌داری کرده است که در طول تاریخ ماندگار خواهد شد.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ازجمله بامزه‌ترین اتفاقات، در باشگاه استقلال جریان دارد؛ جایی که برای زیر سقف ماندن بودجه تیم، قرارداد بازیکنی مثل سعید مهری ۱۶۰میلیون تومان ثبت شده و مهدی هاشمی‌نسب هم فقط با ۵۰میلیون تومان به کادرفنی آبی‌ها پیوسته؛ یعنی نصف پولی که او ۲۲سال قبل گرفته بود! اخیرا هم خبر رسیده امید حامدی‌فر، بازیکن تیم ملی امید با استقلال قرارداد ۱۰۰میلیون تومانی بسته که واقعا جای تقدیر دارد!

در چنین شرایطی رسانه‌ها خبر داده‌اند استقلال برای ثبت قرارداد بازیکن جدیدش تصمیم گرفته ۱۰درصد از رقم قرارداد بازیکنان فعلی کم کند. در این خبر آمده است: «علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال و جواد نکونام، سرمربی این تیم در جلسه دوشنبه شب تصمیم گرفتند ۱۰درصد از مبلغ قرارداد تمامی بازیکنان تیم کسر شود تا امکان ثبت قرارداد بلانکو، مهاجم آرژانتینی آبی‌پوشان فراهم شود. مدیران باشگاه استقلال منتظر بازگشت ملی‌پوشان این تیم هستند تا با برخی بازیکنان برای کسر مبالغ قراردادشان توافق کنند.»

فهمیدید چه شد؟ یعنی الان ۱۶میلیون تومان دیگر هم از قرارداد سعید مهری کسر خواهد شد تا قرارداد بلانکو ثبت شود. مرسی که هستید!

منبع: روزنامه همشهری