سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از پیشرفت ۶۰ درصدی عملیات اجرایی تونل اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، عملیات حفاری در ۲ دستگاه تونل- زیرگذر رفت و برگشت اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی به پایان رسیده و عملیات تحکیم نهایی تونل غربی شروع شده است.

مهدی صداقتی سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این مطلب گفت که با پایان یافتن بتن‌ ریزی نهایی کف، دیوارهای تونل در نوبت اجرا قرار گرفت و تاکنون ۷۰ متر از ۱۲۰ متر طول تونل غربی تحکیم نهایی شده است.

او پیشرفت تونل-زیرگذر اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی را ۶۰ درصد اعلام و ابراز امیدواری کرد که این پروژه تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

آن طور که سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران عنوان کرده: «پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی با بزرگراه شهید خرازی شامل احداث دو دستگاه تونل به طول ۱۲۰ متر در دو لاین عبوری و دو پیاده رو برای هر تونل، احداث دسترسی‌های شرق به جنوب و جنوب به غرب به همراه اجرای دیوارهای حائل، اصلاح هندسی مسیرهای موجود و اجرای شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی است.»

منبع: همشهری آنلاین