همشهری آنلاین: رئیس جمهوری شنبه 5 اردیبهشت در مراسم ویژه‌ای به 104 پدر و مادر بزرگواری که دو و یا سه عزیز خود را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و استقلال کشور فدا کرده‌اند نشان ملی ایثار اهدا کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ در این مراسم که در سالن اجلاس سران کنفرانس اسلامی و در جمع خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان تهران برگزار شد، دکتر احمدی نژاد بر اساس قانون اساسی به پدران و مادرانی که دو یا سه عزیز خود را فدای انقلاب و کشور اسلامی کرده‌اند نشان‌های درجه یک، دو  و سه ملی ایثار اهدا کرد.

رئیس جمهوری همچنین خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: بدانید این ملت به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران محکم تر، مومن‌تر و انقلابی‌تر از 30 سال پیش در صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی حاضرند.

وی با اشاره به لزوم تغییر در رفتار و کردار قدرت‌های سلطه گر گفت: اگر واقعا بخواهند در رفتار خود تغییر و اصلاح واقعی و حقیقی ایجاد کنند ملت ایران آمادگی دارد به آنان کمک کند.

آقای احمدی نژاد با اشاره به طرح گزینه گفتگو و دیگر گزینه‌ها در برابر ملت ایران گفت: آنان که برای ملت ایران شرط می‌گذارند همان راهی را می‌روند که رئیس جمهوری پیشین آمریکا رفت و به هیچ نتیجه‌ای نرسید.

رئیس جمهوری با تجلیل از فداکاری و ایثارگری ملت ایران به ویژه خانواده معظم شهدا تصریح کرد: عزت و سربلندی امروز ملت ایران حاصل مجاهدت و فداکاری‌های این ملت به ویژه خانواده‌های معظم شهداست.