گذشته از این واقعیت که یک هلپ دسک می تواند فرآیند پشتیبانی از مشتری را خودکار کند، دلایل زیاد دیگری نیز وجود دارد که چرا کسب و کارها باید از این ابزار قدرتمند و کارآمد استفاده کنند.

بر اساس مطالعات انجام شده، 68 درصد از مشتریان از شرکت هایی حمایت می کنند که خدمات خوبی به مشتریان ارائه می دهند. یکی از ساده ترین راه ها برای پیاده سازی پشتیبانی مشتری با کیفیت، از طریق یک راهکار قابل اعتماد هلپ دسک است.

به کارگیری یک نرم افزار Help Desk حرفه ای، نیاز به حضور نمایندگان برای پاسخگویی به سوالات فردی ارسال شده از طریق ایمیل را از بین می برد. زیرا این سوالات به صف های هلپ دسک منتقل و بر اساس اولویت پاسخ داده می شود.

ممکن است فکر کنید که کسب و کار شما در وضعیت خوبی قرار دارد و بنابراین نیازی به یک راه حل هلپ دسک وجود ندارد. اما به یاد داشته باشید که این ابزارها برای بهبود ارائه خدمات به مشتریان طراحی شده اند. خدمات مشتری بخشی بسیار مهم است که هر سازمانی برای دستیابی به رشد باید به طور مداوم در آن نوآوری داشته باشد.

نرم افزارهای هلپ دسک این امکان را به سازمان ها ارائه می دهد تا خدمات مشتری عالی را برای هر نوع مشکل و درخواستی ارائه و کارایی را افزایش دهند. همچنین استفاده از یک راهکار نرم افزاری هلپ دسک به صرفه جویی در زمان ارزشمند نیروهای بخش پشتیبانی کمک می‌ کند. این امر به ویژه در مورد ورود داده ها که به صورت خودکار توسط نرم افزار انجام می شود صادق است.

یک نرم افزار هلپ دسک کارآمد همچنین امکان دسته بندی و تسهیل موضوعات بر اساس اهمیت را ارائه می دهد.

اگر قصد استفاده از نرم افزار هلپ دسک را دارید احتمالا یک راهکار ایرانی به علت سادگی در استفاده، سازگاری بیشتر با فرآیندهای کسب و کارهای بومی و قیمت مقرون به صرفه، گزینه مناسب تری است. در این مقاله قصد داریم محبوب ترین نرم افزار هلپ دسک ایرانی تحت عنوان دانا دسک را معرفی کنیم.

دانا دسک، یکی از کارآمدترین هلپ دسک های ایرانی

دانا دسک یک راهکار آنلاین Help Desk برای مدیریت همه فرآیندهای خدمات مشتریان کسب و کار است. این نرم افزار در بستر ابری ارائه می شود و به مشتریان کسب و کار کمک می کند تا به روش دلخواه خود سوالات یا مشکلات خود را مطرح کنند. دانا دسک از کانال های ارتباطی متنوعی شامل چت آنلاین، تلفن، پیامک، ایمیل و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

امکانات کاربردی در دانا دسک بر اساس نیاز تیم های پشتیبانی و با روش های موجود در حوزه ارائه خدمات مشتریان طراحی شده اند و به همین دلیل به کسب و کار کمک می کند تا با سرعت بالاتر و کیفیت بهتری به درخواست های مشتریان خود پاسخ بدهد. در ادامه با برخی از ویژگی های مهم در نرم افزار هلپ دسک ایرانی دانا دسک آشنا می شویم.

 کانال های ارتباطی گسترده

با استفاده از دانا دسک به مشتریان خود اجازه می دهید تا به روشی که ترجیح می دهند، با شما در ارتباط باشند. دانا دسک از کانال های ارتباطی رایج مانند چت آنلاین در وب سایت یا اپلیکیشن تحت وب، تلفن با سیستم VoIP، پورتال پشتیبانی و ایمیل پشتیبانی می کند.

بنابراین، با این نرم افزار می توانید خدمات پشتیبانی مشتری خود را به صورت یکپارچه و همه جانبه ارائه دهید که برای رشد و موفقیت یک کسب و کار ضروری است.

پایگاه دانش جامع

یکی از ابزارهایی که در هر راهکار هلپ دسکی باید وجود داشته باشد، پایگاه دانش است. این ابزار به مشتریان شما کمک می کند تا با دسترسی به منابع و محتواهای کاربردی، پاسخ سوالات و راه حل مشکلات را خودشان پیدا کنند.

دانا دسک به شما اجازه می دهد تا با استفاده از مقالات آموزشی، اسناد راهنما و اطلاعات فنی راجع به محصول، یک پایگاه دانش جامع را ایجاد کنید. ویرایشگر محتوای دانا دسک قدرتمند است و امکان استفاده از تصاویر و ویدیوها را فراهم می کند. یکی از مزایای مهم پایگاه دانش در دانا دسک این است که هر مشتری هنگام ایجاد و ثبت یک تیکت جدید، به صورت هوشمند راه حل ها و منابع پیشنهادی را مشاهده می کند تا روند حل مشکل یا رسیدگی به درخواست تسهیل شود.

مدیریت کارآمد تیکت ها

رسیدگی به حجم بالای تیکت ها یکی از چالش هایی است که هر دپارتمان پشتیبانی روزانه با آن مواجه می شود. دانا دسک امکان دسته بندی و اولویت بندی تیکت ها را با استفاده از تگ ها و فیلدهای مختلف فراهم می کند. همچنین، با کمک پاسخ های آماده می توانید در زمان اعضای تیم پشتیبانی صرفه جویی کنید.

برای نظارت دقیق بر روی عملکرد تیم پشتیبانی می توانید قوانینی را به عنوان SLA تعیین و آنها را کنترل کنید. ویژگی های کارآمدی مانند تخصیص هوشمند و خودکار تیکت ها به مناسب ترین کارشناس، امکان همفکری و همکاری برای حل مشکل مشتری، اندازه گیری رضایت مشتریان با شاخص CSAT و فیلترساز پیشرفته برای مرور سریع تیکت ها کارایی تیم پشتیبانی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد.

اتوماسیون کارها

موتور گردش کار قدرتمند در دانا دسک امکان ایجاد قواعد جدید و خودکارسازی همه کارهای تکراری روزمره را در دسترس قرار می دهد. در این بخش همه چیز تحت کنترل قرار دارد، از مقادیر فیلدها و ارسال هشدار گرفته تا ایجاد رکوردهای جدید و عملیات های مختلف کسب و کار.

با اتوماسیون تاییدیه ها، در زمان لازم برای دریافت تاییدیه به منظور شروع کار صرفه جویی کنید و بهره وری اعضای تیم را افزایش دهید. تخصیص هوشمند تیکت ها بر اساس حجم کاری یا به صورت چرخشی به بهترین کارشناس یا تیم پشتیبانی انجام می شود که تجربه به مراتب بهتری را برای مشتری فراهم می کند.

قابلیت های سفارشی

نرم افزار دانا دسک از یک فرم ساز پیشرفته برخوردار است که امکان طراحی فرم های جدید یا شخصی سازی فرم های موجود را در دسترس قرار می دهد. قابلیت های شخصی سازی در دانا دسک از این فراتر می رود و حتی می توانید برای نیازهای اساسی تیم پشتیبانی، ماژول های جدیدی را بسازید.

علاوه بر این، با داشبوردهای مدیریتی دانا دسک، می توانید خروجی حجم زیادی از داده ها را در قالب نمودارها و گراف های جذاب و پویا مشاهده کنید. این داشبوردهای پویا جدیدترین تغییرات را به صورت بی درنگ نمایش می دهند تا از آخرین وضعیت عملکرد تیم پشتیبانی مطلع باشید.

با ماژول گزارش ساز پیشرفته دانا دسک می توانید اطلاعات لازم در بازه های زمانی مختلف را استخراج کنید و برای ادامه راه، تصمیمات بهتر و آگاهانه تری بگیرید. در این بخش همچنین پنل های مجزایی برای شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) در نظر گرفته شده است که با کمک آنها می توانید این شاخص ها را به صورت دقیق و بی درنگ اندازه گیری کنید.

یکی دیگر از ویژگی های مهم و برجسته نرم افزار هلپ دسک ایرانی دانا دسک، امنیت آن است. این نرم افزار گواهینامه امنیتی افتا را دریافت کرده است که نشان می دهد الزامات امنیتی در بحث طراحی و توسعه نرم افزار به خوبی رعایت شده است. علاوه بر این، تنظیمات پیشرفته امنیتی مانند محدودسازی کلاینت ها، تعیین دسترسی به داده ها، فایل های مجاز و بسیاری دیگر در این نرم افزار ارائه شده است.

مهم نیست کسب و کار شما چه وسعتی دارد و یا در چه صنعتی فعالیت می کند، دانا دسک یک راهکار آنلاین هلپ دسک است که سطح ارائه خدمات به مشتریان شما را ارتقاء می دهد.

این نرم افزار در عین حال که ابزارها و ویژگی های قدرتمندی را در اختیارتان قرار می دهد، با طراحی مدرن و ساده، زبان فارسی و همچنین پشتیبانی عالی چالش های مربوط به استفاده از گزینه های مشابه خارجی را از بین می برد.

ورود به سایت دانا پرداز