معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری در رابطه با بازگشت دستفروشان به محدوده چهارراه ولیعصر(عج) و تئاتر شهر توضیحاتی ارائه داد و گفت: در این محدوده با مشکل کمبود زمین برای جانمایی دستفروشان روبرو هستیم.

حسین نظری در گفتگو با همشهری آنلاین در رابطه با حضور دوباره دستفروشان در حوالی تئاتر شهر و چهارراه ولیعصر(عج) توضیح داد: جانمایی چهارراه ولیعصر نیازمند اقدامات بازدارنده و ایجابی است، باید نقطه‌ای از شهر برای این دستفروشان انتخاب شود.

او در رابطه با مشکل پیدا کردن محلی برای استقرار این دستفروشان، گفت: ما در اطراف چهارراه ولیعصر با مشکل کمبود زمین روبرو هستیم. گزینه‌ای را برای این کار بررسی‌ کرده بودیم اما از نظر مالکیت این زمین با مشکل روبرو شد و نتوانستیم پیگیری‌ها را به سرانجام برسانیم.

نظری افزود: مدیران در منطقه ۶ و ۱۱ در حال هماهنگی هستند تا بتوانیم این مانع را رفع و رجوع کنیم. در حال حاضر شهرداری منطقه ۶ در حال پیدا کردن گزینه مناسب است.

 از ۱۹ تیرماه سال جاری، طرح ممانعت از دستفروشی و بساط گستری اطراف تئاتر شهر با همکاری پلیس و نیروهای شهربان کلید خورد و غرفه‌های عرضه اغذیه نیز در محدوده تئاتر شهر جمع آوری شد اما پس از مدتی، شهروندان با حضور دوباره دستفروشان مواجه شدند.

منبع: همشهری آنلاین