فرمانده انتظامی آبادان گفت: سه عامل تیراندازی در یکی از شهرستان های همجوار که به آبادان متواری شده بودند دستگیر و ۲ قبضه سلاح از آنان کشف شد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سرهنگ کیومرث کشوری شنبه اظهار کرد: در پی وقوع گزارشی از سوی یکی از شهرستان های همجوار در خصوص وقوع یک فقره تیراندازی به سمت درب منزلی در آن شهرستان و فرار متهمان به سمت شهرستان آبادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۵ احمدآباد با رصد، اشراف و کار گسترده اطلاعاتی مخفیگاه آنان را در نقاط مختلف این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی،آنان را در عملیاتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان از کشف ۲قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس صراحتا به تیراندازی به سمت درب منزلی در یکی از نقاط شهرستان همجوار با علت و انگیزه اختلافات شخصی معترف شدند.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، گفت: شهروندان هرگونه فعالیت مشکوک انتظامی و امنیتی را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.
بیشتر بخوانید

برچسب‌ها