صبح روز سه شنبه مورخ ۲۵ مهر ماه سال جاری؛ فضلی، مدیر عامل گروه معظم صنعتی گلرنگ، به همراه اعضای هیئت مدیره؛ سزاوار، ابراهیمی و فاضلیان از مجموعه کارخانه های تولیدی اسپات بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی اسپات، در این رویداد که با هدف بازدید از سایت‌های تولیدی شرکت اسپات (سامان پویش تأمین) برگزار شد؛ هیئت فضلی، در مراسمی که با حضور رییس هیئت مدیره اسپات، صفری و مدیر عامل مجموعه، شهبازی، به مناسبت خوش آمدگویی و قدردانی از این اقدام در کارخانه اسپات تدارک دیده شده بود، حاضر شدند.

فضلی در حین بازدید از سایت های تولیدی تجهیزات فروشگاهی، برودتی و انبار اسپات، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت و پویایی مجموعه و همچنین به خدمت گرفتن آخرین تکنولوژی در حوزه صنعت تجهیزات لجستیک و خرده فروشی، آینده روشن مجموعه را در گروه همت و تلاش تمامی همکاران و مدیران آن دانست.

در این میان تمامی بخش های تولیدی از سوی شهبازی به‌صورت اجمالی خدمت وی و هیئت همراه معرفی و توضیحاتی برای آشنایی هرچه بیشتر آن‌ها با فرآیندها ارائه شد.

طی این اقدام، فضلی و فاضلیان و هیئت همراه، پس از بازدید از سایت‌های تولیدی در میان جمع مشتاق کارکنان حضور به هم رسانده و ضمن اظهار خشنودی مبنی بر حضور در آن جمع صمیمی، با اشاره به جمعیت ۴۵۰۰۰ نفری اعضای گروه صنعتی گلرنگ، مجدداً تک تک کارکنان این مجموعه را عضوی از خانواده بزرگ گلرنگ بر شمردند و به گفت‌وگو با حاضران پرداختند.

طی مراسمی ویژه که با حضور تمام کارکنان کارخانه و هیئت بازدید برگزار شد، فضلی داوطلبانه خواستار اعلام نظر همکاران و ارائه پیشنهادات و انتقادات آن ها شد و به نکاتی که کارکنان سازمان اشاره می کردند، توجه داشته و در راستای برطرف شدن هر چه بهتر موانع و بهبود روند خدمت رسانی به اعضای سازمان اعلام آمادگی کرد.

این مراسم با تشریح برنامه‌هایی در راستای رفع دغدغه‌های کارکنان و اعضای خانواده آن‌ها، آرزوی سلامتی برای تک تک اعضای خانواده اسپات و امضای لوح یادبود برای مجموعه به پایان رسید.