یکی از مسئولان سازمان لیگ گفت: در بازی‌های قبلی ما به‌خاطر نام استقلال و خودش کمک کردیم تا او از روی نیمکت تیمش را همراهی کند.

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال استقلال جمعه گذشته درحالی در دیدار برابر هوادار با یک پیروزی شیرین کار را به پایان رساند که در جریان این دیدار اتفاقات تلخی روی نیمکت این تیم رخ داده و مهدی هاشمی‌نسب مربی محبوب آبی‌ها به همراه سایر اعضای کادرفنی استقلال از همراهی تیمش محروم شد.

در این مورد طی این چند روز شایعات زیادی شنیده شد؛ این در حالی هست که یک مقام مسئول در سازمان لیگ به «فرهیختگان» گفت: «به احترام نام استقلال طی سه هفته کمک کردیم تا هاشمی‌نسب روی نیمکت استقلال بنشیند. هر بار هم اعلام کردیم مدارکش را کامل کنند اما استقلالی‌ها فقط بخشی از مدارک را آوردند! وقتی نام این مربی در لیست استقلال نیست، به‌صورت قانونی اگر داور به او کارت زرد و قرمز بدهد باید این کارت‌ها را به نام چه کسی ثبت کرد؟ با این حال در بازی‌های قبلی ما به‌خاطر نام استقلال و خودش کمک کردیم تا او از روی نیمکت تیمش را همراهی کند اما در ادامه وقتی درخصوص تکمیل مدارک اقدامی صورت نگرفت طبق قانونی جلوی تداوم این حضور را گرفتیم چون بیشتر از نمی‌شد با این تیم و هاشمی‌نسب همکاری کنیم.»