همشهری آنلاین: نماد معاملاتی 5 شرکت حاضر در بورس در جریان معاملات 8 اردیبهشت ماه باز شد و در مقابل دادوستد نماد دو شرکت نیز به حال توقف درآمد.

بر اساس گزارش مدیریت بازار امروز دادوستد سهام فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر افزایش سرمایه و با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان تیرماه 88 از سر گرفته شد و نماد فیبر ایران نیز با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 87 و اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 88 بازگشایی شد.

نماد شیشه همدان هم از امروز با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هرسهم برای سال مالی منتهی به پایان خرداد 88 آماده انجام معامله شد.

از سوی دیگر طی معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران سهامداران سیمان صوفیان و سرمایه‌گذاری البرز با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم این دو شرکت برای سال مالی 87، به معامله سهام این شرکت‌ها پرداختند.

مدیریت بازار همچنین اعلام کرد: در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های فرآوری مواد معدنی ایران جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و بین‌المللی محصولات پارس جهت برگزاری مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده به منظور انتخاب حسابرس و بازرس قانونی متوقف خواهد شد.