معضل پارک خودرو در تهران هر روز ابعاد تازه‌ای پیدا می‌کند، افزایش تولید خودرو و فروش آن بدون در نظر گرفتن ظرفیت‌های شهر از یک طرف و رصد ناقص معابر پرتردد از سوی پلیس راهنمایی از سوی دیگر باعث شده ساکنان برخی از محلات که در مجاورت یک مرکز عمومی مانند بیمارستان، دانشگاه هستند با مشکل مواجه شوند.

به گزارش همشهری آنلاین، اینجا ورودی شهرک پردیسان یعنی خیابان سیمای ایران است؛ شهرکی که در آن ده‌ها جانباز و آزاده هشت سال جنگ زندگی‌ می‌کنند و اغلب ساکنانش خلبانان بازنشسته نیروی هوایی هستند. در نزدیکی آن بیمارستان لاله و شهرک دانشگاه آزاد مجتمع پیامبر اعظم(ص) قرار گرفته است.

همین دو مرکز عمومی یعنی افزایش پارک خودروها به شکل دوبل و حتی سوبل، که نه تنها راه ورودی شهرک را بسته بلکه دردسرهای زیادی همچون عدم توانایی خودروهای امدادی مانند آتش‌نشانی، اورژانس و... را هم ایجاد کرده است. پلیس راهنمایی و رانندگی در این معابر نیست و نتیجه این شده که رانندگان با خیالی آسوده زیر تابلوی حمل با جرثقیل پارک می‌کنند و این یعنی دهن کجی به قانون و همه اینها در حالی است پارکینگ عمومی دانشجویان در خیابان سیمای ایران قرار دارد.

منبع: همشهری آنلاین