یکی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش ناوشکن دیلمان است که در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، روز یکشنبه در حاشیه همایش بیستمین دوره نظری معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در دانشگاه نیروی دریایی نوشهر اظهار کرد: هیأت معارف با هدف انتقال و آموزش فعالیت‌ها، مأموریت‌ها، عملیات‌ها، رخدادها و افتخاراتی که همه همرزمان و پیشکسوتان در طول هشت سال در دانشگاه علوم دریایی نوشهر حاضر شدند.

تصاویر | سفر مشاور فرمانده کل قوا به چین

وی ضمن بیان اینکه افتخارات امروز موجب ارتقا توان و آمادگی رزمی نیروهای مسلح در همه حوزه‌ها است، گفت: هیچکس به خودش اجازه نمی‌دهد که نگاهی به مردم و کشور ما داشته باشد.

امیر دریادار ایرانی اظهار کرد: دستاوردهای نیروی دریایی ارتش که یکی از آنها ناوشکن دیلمان است در هفتم آذر امسال رونمایی و در دریای خزر الحاق و به آب انداخته می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف فعالیت نیروی دریایی ارتش در حوزه‌های موشکی، پهبادی، جنگالی، اطلاعاتی با رویه توجه به اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقیانوس‌های جهان در دستور کار قرار دارد.

منبع: فارس