وزیر جنگ رژیم صهوینیستی در واکنش به سخنان امروز حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مدعی شد: نیروی هوایی در حال حرکت به سمت شمال است و نیروهایش بسیار زیاد هستند. این کار را کرده ایم و حتی از ده درصد نیروی هوایی در غزه هم استفاده نمی شود.»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شفقنا، آرتی نوشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز(شنبه) گفت: «حزب الله در حال ارتکاب اشتباهاتی است و در آستانه انجام یک اشتباه بزرگ است و این امر ممکن است باعث شود ساکنان بیروت در نهایت در وضعیتی مشابه غزه قرار گیرند که شروع به بالا بردن پرچم سفید کرده اند و در حال فرار از خانه های خود هستند. »

یوآوف گالانت که امروز(شنبه) در جریان ارزیابی اوضاع شهرک صهیونیست نشین الجلیل در نزدیکی مرزهای لبنان با نیروهای ارتش این رژیم سخن می گفت، افزود: «خلبانان ما در کابین نشسته اند و دماغه هواپیماها به سمت شمال است. آنچه نیاز داریم به اندازه کافی در جنوب هست. نیروی هوایی در حال حرکت به سمت شمال است و نیروهایش بسیار زیاد هستند. این کار را کرده ایم و حتی از ده درصد نیروی هوایی در غزه هم استفاده نمی شود.»

اظهارات وزیر جنگ اسرائیل پس از آن بر زبان آورده شده است که حزب الله لبنان از هدف قرار دادن پایگاهها و نیروهای اسرائیلی در جنوب لبنان خبر داده و اعلام کرده است که حملاتش دقیق بوده و به اهداف خود اصابت کرده است.

از سوی دیگر سید حسن نصرالله در سخنانی امروز(شنبه) گفت: مقاومت اسلامی در لبنان استفاده از موشک های برکان را که وزن آنها به نیم تن می رسد، آغاز کرده است. عملیات مقاومت در لبنان علیه اشغالگران در عمق فلسطین اشغالی شدت گرفته است.