بازیکن سابق استقلال در مورد صحبت‌های حاشیه‌ای سرمربی تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی با استقلال تصریح کرد: استقلال با این بازی نشان داد عیارش مشخص شده و می‌تواند در بازی‌های بزرگ سربلند باشد

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوری درباره پیروزی ۲ بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در تمامی خطوط بازی بی‌نقص و باتمرکز بالایی برابر تیم پرمهره تراکتور انجام داد. نکونام و کادرفنی‌اش روی نقاط ضعف حریف به خوبی کار کرده بودند که خط دفاعی هم عملکرد بهتری نسبت بازی‌های قبل داشت. ایمان سلیمی در خط دفاعی بسیار عالی کرد و توانست گل هم بزند. البته برخی‌ها عنوان می‌کنند استقلال مقابل تیم‌های بزرگ امتحان نشده است، در حالیکه مقابل تیم‌ها بزرگ لیگ برتر توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با پیروزی از بازی خارج شود.

کارشناس فوتبال در مورد صحبت‌های حاشیه‌ای سرمربی تیم فوتبال تراکتور قبل از بازی با استقلال تصریح کرد: استقلال با این بازی نشان داد عیارش مشخص شده و می‌تواند در بازی‌های بزرگ سربلند باشد. خمز صحبتی‌هایی داشت که به ضرر تیمش بود و آنها توانایی مقابله با استقلال را نداشتند. چون بازیکنان استقلال در هر سه خطوط بهتر از تراکتور عمل کردند.

*خیلی‌ها دوست ندارند استقلال نتیجه بگیرد

وی درباره عملکرد بلانکو در هفته‌های اخیر عنوان کرد: بلانکو با بازی خوبی که انجام داد، نشان داد هر هفته آماده‌تر می‌شود و اگر در ترکیب تیم جا بیفتد می‌تواند بیشتر تأثیرگذار باشد. او بازیکن باکیفیتی است و گل قشنگی هم زد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به اینکه باید منتظر ایجاد مشکل جدید برای زمین زدن استقلال باشیم، گفت: با اینکه تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل با فشارهای زیادی مواجه شد، اما با این شرایط لیاقت قهرمانی را دارد و شرایط بهتری نسبت به سایر تیم‌ها دارد. هم اکنون استقلال آرامش دارد که مطمئناً خیلی‌ها دوست ندارند تا استقلال نتیجه بگیرد و چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند. وقتی مقتدر و قدرتمندانه بازی‌های خودش را می‌برد و در صدر جدول قرار می‌گیرد، قطعاً افرادی مخالف سربلندی استقلال هستند و از راه‌های مختلف برای زمین زدن این تیم وارد میدان خواهند شد.

*ملی‌پوشان ایران فوتبال زیبایی مقابل برزیل انجام دادند

نوری درباره پیروزی تیم فوتبال نوجوانان ایران مقابل برزیل خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان ایران دست به کار بزرگی زد و توانست قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها را شکست بدهد، باید به فوتبالیست‌ها و کادر فنی این تیم تبریک و خسته نباشید بگویم. ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم، فوتبال زیبایی مقابل برزیل انجام دادند و این پیروزی در جایی ویژه‌تر می‌شود که تیم ایران ۲ بر صفر عقب بود و در نهایت برنده شد. امیدوارم تیم ایران در جام جهانی نوجوانان این روند خوبش را ادامه دهد و با صعود به مراحل بالاتر شایستگی فوتبال ایران را به دنیا نشان دهد.

منبع: میزان