تعطیلات فیفا دی بهترین زمان برای یحیی گل محمدی است تا تیمش را از نظر روحی و فنی ریکاوری کند.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از طرفداری، ویروس سرماخوردگی و مصدومیت های پیاپی بازیکنان کنار بحث فشردگی بازی‌ها بلای جان پرسپولیس شده است. بازیکنان و مربیان پرسپولیس تاکید دارند هیچ تیمی در لیگ به اندازه این تیم و نساجی در سه هفته اخیر بازی‌های شان فشرده برگزار نشده است.

فراموش نکنیم پرسپولیس و نساجی تنها تیم هایی هستند که در سه هفته اخیر ۶ بازی انجام داده‌اند اما سپاهان به‌خاطر اینکه بازی‌اش با گل‌گهر به تعویق افتاد ۵ بازی داشته است. موردی که یحیی گل‌محمدی هم در نشست خبری به آن اشاره کرد.

بازی های پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باعث شد مشکلاتی نظیر سرماخوردگی فرصت بازسازی را از بازیکنان و یحیی بگیرد. به تمام این ها سفر های پیاپی به تاجیکستان و اصفهان را نیز نباید فراموش کرد. سفر رفت و برگشت به تاجیکستان که در نیمه‌شب و ساعات اولیه صبح انجام شد و سپس بلافاصله پرواز به اصفهان باعث شد بازیکنان مدعی شوند خواب کافی هم نداشته اند.

به هرحال این ها دلایلی است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس تاکید دارند مانع از نتیجه گیری آن ها شده و حالا با توجه به تعطیلات لیگ به مناسبت بازی های ملی بهترین فرصت را در اختیار یحیی گل محمدی و مربیان پرسپولیس قرار داده تا با تمرینات مناسب بازیکنان را از نظر روحی و جسمی بازپروری کنند.

باید دید گل محمدی می تواند تا بازی با النصر تیمش را مهیای این بازی بزرگ و حساس کند یا نه.