غلامرضا ثابت ایمانی هافبک تیم فوتبال پیکان تاکید کرد که آنها شایستگی این را داشتند که بیشتر امتیاز بگیرند.

همشهری آنلاین_ غلامرضا ثابت ایمانی، هافبک تیم فوتبال پیکان در گفت‌وگو با همشهری، در خصوص نتایج ضعیف پیکان که باعث شد باشگاه، بازیکنان و کادر فنی را جریمه مالی کند گفت: «قبول دارم که خوب امتیاز نگرفتیم ولی تیم ما فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد و پیکان شایسته این بوده که تا اینجای لیگ امتیازهای بیشتری را بگیرد. ما در چهار،پنج بازی از حریفان جلو افتادیم ولی نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و مشکل اصلی این است که کم تجربه عمل می‌کنیم و شاید تمرکز لازم را نداشته باشیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم روند را تغییر بدهیم.»

ثابت‌ایمانی که در انتهای فصل گذشته خبرهای مختلفی در خصوص پیوستنش به سپاهان و تراکتور مطرح بود، در خصوص ماندن در پیکان تاکید کرد: «واقعیت این است که من با هر دو باشگاه صحبت کردم و حتی در روزهای آخر نقل و انتقالات با تراکتور به توافقاتی هم رسیده بودیم ولی در نهایت باشگاه پیکان رضایت‌نامه نداد و صلاح باشگاه این بود که بمانم.»

هافبک پیکان در خصوص اینکه فقط ۳بازی در این فصل انجام داده است، خاطرنشان کرد: «در ۳هفته اول که وضعیتم برای ماندن یا جدایی مشخص نشد و در ادامه هم در چین مصدوم شدم. خدا را شکر الان وضعیت خوبی دارم و امیدوارم در ادامه بهترین عملکرد را داشته باشیم.»