آل‌کثیر فقط در ۳۰درصد دقایق مسابقات سپاهان راهی میدان شده‌ و شاید این سوال پیش بیاید که آیا سپاهان عیسی را خرید که فقط به پرسپولیس ضربه بزند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ سپاهان در حالی در نخستین بازی هفته دهم لیگ برتر موفق شد استقلال خوزستان را در خانه حریف شکست بدهد که عیسی آل‌کثیر احتمالا به دلایل انضباطی از فهرست زردها خط خورد و حتی غیبت ملی‌پوشان هم باعث بخشودگی او نشد.

البته برخورد انضباطی با عیسی تنها در حد یک خبر کلی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که کسی هم آن را تکذیب نکرده است، اما در عین‌حال جزئیات بیشتری هم در مورد آن منتشر نشده است. هرچه هست، در یک اصل کلی تردیدی وجود ندارد؛ اینکه سپاهان و آل‌کثیر هنوز به اندازه کافی نتوانسته‌اند از حضور هم سود ببرند و استفاده کنند.

سپاهان در این فصل کلا ۱۱۷۰دقیقه بازی کرده که از این مدت، عیسی آل‌کثیر فقط ۳۵۸دقیقه برای طلایی‌پوشان به میدان رفته است. این یعنی مهاجمی که می‌توانست به‌تنهایی بار تهاجمی خط حمله سرخ‌ها را بردوش بکشد، فقط در ۳۰درصد دقایق مسابقات سپاهان راهی میدان شده‌است. عیسی البته در این مدت ۴گل برای زردها زده و یک پاس گل هم داده که این موضوع نشان می‌دهد او توانایی زیادی دارد اما در ترافیک خط حمله طلایی‌پوشان گرفتار شده است. او شاید از نظر مالی بابت این انتقال سود کرده باشد، اما بعید به‌نظر می‌رسد حضور در سپاهان از حیث فنی و فوتبالی به‌کار این بازیکن آمده باشد.

در این میان برخی هم عقیده دارند عمده دلیل آنکه باشگاه اصفهانی با وجود این همه مهاجم برای جذب آل‌کثیر خیز برداشت، محروم کردن پرسپولیس از حضور او بوده است. به‌هرحال سرخپوشان روی کاغذ مهم‌ترین رقیب سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی هستند و به این ترتیب آنها اصلی‌ترین مهاجم‌شان را از دست داده‌اند. شما گاهی برای قهرمان شدن خودتان خرید می‌کنید و گاهی برای قهرمان نشدن حریف! گذر زمان بهتر نشان خواهد داد که این فرضیه چقدر درست است.

منبع: روزنامه همشهری