جاسوس سابق تل‌آویو در واشنگتن، خانواده‌های اسرای صهیونیست را مقصر شکست اعلام کرد و گفت باید خانواده‌ها را زندانی می‌کردیم.

به گزارش همشهری آنلاین، «جاناتان پولارد» جاسوس سابق رژیم صهیونیستی در آمریکا، خانواده های اسرای صهیونیست را مقصر شکست رژیم صهیونیستی در جنگ غزه اعلام کرد.

وی که به مدت سه دهه در آمریکا به خاطر جاسوسی برای رژیم صهیونیستی زندانی بود، در گفت‌وگو با رسانه های این رژیم، با عصبانیت گفت: برای خفه کردن صدای اعتراض خانواده های اسرای اسرائیلی، باید آنها را زندانی می کردیم!

این جاسوس سابق که سال ۲۰۲۰ با لابی رژیم صهیونیستی، از زندان آمریکا آزاد و به سرزمین های اشغالی مهاجرت کرد، افزود: من از ابتدا (طوفان الاقصی) تردیدی نداشتم که تصاویر اسرای صهیونیست، به منزله یک سلاح علیه نیروهای خودی است.

پولارد خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی ادامه داد: باید از ابتدا به خانواده های اسرا می گفتید که یا خفه شوید یا خفه تان می کنیم!

این فعال سیاسی راستگرای رژیم صهیونیستی اضافه کرد: جامعه بین الملل و فعالان چپگرای خودمان از خانواده های اسرا به عنوان سلاح علیه کابینه اسرائیل استفاده کردند.

این در حالی است که بر اساس گزارش روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل»، تعدادی از خانواده های اسرای صهیونیست نیز امروز در تجمعی اعتراضی در تل آویو، به اقدام کابینه در پذیرش شروط مقاومت در زمینه تبادل اسرا اعتراض کرده اند.

خانواده های اسرای صهیونیست در گفت‌وگو با رسانه های صهیونیستی، توقف عملیات نظامی رژیم صهیونیستی و پذیرش آزادی تنها ۵۰ اسیر را عامل طولانی شدن فرایند آزادی بقیه اسرا اعلام کردند.

منبع: ایرنا