تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۸:۰۸

همشهری آنلاین: بیانات رهبر معظم انقلاب مهمترین خبر مطبوعات ایران در روز پنجشنبه 24 اردیبهشت بود.

روزنامه اطلاعات با اشاره به حضور حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در جمع پر شور علما، روحانیان و طلاب استان کردستان بخشی از بیانات ایشان را برای تیتر اول خود انتخاب کرد و نوشت: علما برای هدایت مردم، خود را با زمان انطباق دهند.[بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با علمای استان کردستان]

کیهان نیز به بیانات مقام معظم رهبری در جمع علما و روحانیون کردستان اشاره کرد و تیتر زد: دامن زدن به دعوای شیعه و سنی نشانه وحشت دشمن از نظام اسلامی است.

جام جم عکس اول خود را به آرامگاه فردوسی در طوس اختصاص داد و با اشاره به برگزاری همایش اثر جاودانه فردوسی تیتر زد: هنر ایرانی از شاهنامه هویت می‌گیرد.

رسالت به اظهارات محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و تیتر زد: رقیب هیچ کس نیستم، می‌خواهم خدمت کنم. [احمدی نژاد: موضوع انتخابات در روند فعالیت دولت تاثیری نخواهد گذاشت ]

ایران به اظهارات رئیس جمهوری در جمع خبرنگاران اشاره کرد و تیتر زد: خدمت به مردم را یک ثانیه هم تعطیل نمی‌کنم.

تهران امروز به این مساله اشاره کرد که با وجود بارش‌های بهاری تنها 50 درصد ظرفیت سدهای کشور آب گیری شده است، تیتر زد: خطر بحران آب.

خراسان به بیانات مقام معظم رهبری  در جمع پر شور علما، روحانیان و طلاب استان کردستان اشاره کرد و تیتر زد: انقلاب اسلامی در پرتو پیشرفت‌های اعجاب برانگیز علمی توانایی حکومت دینی را اثبات کرد.

آفتاب یزد به نقل از رئیس جمهوری تیتر زد: گفتم اگر مفسدان دست از کارهای خود برندارند آن‌ها را معرفی می‌کنم.

اعتماد ملی تیتر زد: کروبی احمدی نژاد را به مناظره فراخواند.

اعتماد با اشاره به سخنان رئیس جمهوری تیتر زد: افشاگری می‌کنم.

پول عکس اول خود به برگزاری دومین نشست هم اندیشی مشترک اختصاص داد و تیتر زد: نشست مشترک هاشمی‌ها.

سیاست روز عکس اول خود را به محمد دادکان اختصاص داد و تیتر زد: پس از سکوت.