به گزارش همشهری آنلاین؛ تابلوهای نصب شده در تهران برای هدایت یا اطلاع رسانی یا معرفی امکان هستند. تعدد این تابلوها علاوه بر تحمیل هزینه نگهداشت به مدیریت شهری، سبب ایجاد اغتشاش بصری شده است. آن طور که مهدی گلشنی عنوان کرده: «هر یک از تابلوها روی یک پایه نصب شده اند در حالی که می توان از یک پایه تجمیع برای آنها استفاده کرد. بنابراین علاوه بر جمع آوری المان های زائد ترافیکی، مواردی چون پل های عابر پیاده، گاردریل و سرعت گیر و ... هم در صورت زائد بودن جمع آوری می شوند.»
به گفته او برخی از تابلوهای کارآیی لازم را ندارند و تعدادی هم از شرایط مناسبی برخوردار نیستند. بنابراین جمع آوری آنها با اولویت پیگیری می شود. گلشنی در مورد نحوه شناسایی المان و تابلوهای زائد ترافیکی گفت: «کمیتههای مختلفی در سطح مناطق فعال است که در قالب این کمیتهها موضوعات مختلف بررسی میشود و تابلوهای زائد و تابلوی بدون کارکرد و یا تجمیع المان ها را بررسی میکنند و در این کمیتهها عوامل پلیس نیز حضور دارند.»