بیژن ذوالفقارنسب پیشکسوت فوتبال کشورمان اعتقاد دارد در شرایط فعلی برکناری گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس یک تصمیم احساسی است.

به گزارش همشهری آنلاین ذوالفقارنسب با اشاره به باخت تیم پرسپولیس مقابل الدحیل و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: واقعا حیف شد. با وجود اینکه پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد اما نشد که برنده بازی شود. فرصت های خوبی هم داشت اما مشکلات از جمله مسایل روحی و روانی باعث شد شکست بخورد. واقعا جای تاسف دارد بهترین تیم ۲-۳ سال اخیر کشورمان با شکست مقابل الدحیل قطر حذف شود.

او درباره اینکه هواداران پرسپولیس بعد از پایان بازی علیه یحیی گل محمدی شعار دادند گفت: خیلی مواقع تماشاگران ما احساسی هستند و چنین شعارهایی هم می دهند اما من تاسف به خاطر این است که تیمی بهترین تیم کشورمان لقب دارد اینگونه در همان مرحله اول در لیگ قهرمانان حذف می شود.

این پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره خبر حضور برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس تصریح کرد: این خبر رسمی است؟ من معتقدم سیاست باشگاه پرسپولیس باید واقعابینانه باشد. گل محمدی ۳-۴ سال است که با پرسپولیس قهرمانی آورد و نتیجه می گیرد. یک بازی نباید ملاک تغییر مربی باشد. باید دور اندیش بود و بدون احساس هم تصمیم گرفت. حتی این احتمال وجود دارد با برد در دربی همه چیز فراموش شود. به هرحال فوتبال ما احساسی است با یک برد به عرش می برند و با یک باخت هم به فرش می آوردند اما مدیریت تیم شرایط را در دست دارد.

وی افزود: حالا با حذف از آسیا پرسپولیس می تواند در مسابقات لیگ موفق عمل کند من آرزوی موفقیت می کنم برای تیم سپاهان تنها نماینده کشورمان که توانسته به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

ذوالفقارنسب در پایان در پاسخ به این سوال که چرا دیگر فعالیت فوتبالی نمی کند و کمتر پیگیر اخبار فوتبالی است گفت: من به زادگاهم در سنندج آمده ام و شرایط کاری که اینجا دارم باعث شده فرصت نکنم بسیاری از مسایل پیرامون فوتبال را پیگیری کنم ولی امیدوارم شاهد اتفاقات خوب برای تیم های باشگاهی و تیم ملی که در دی ماه مسابقات جام ملتها را پیش رو دارد بیفتد.

منبع: همشهری آنلاین