روز دانشجو به‌عنوان یکی از مهمترین رویدادهای سال دانشجویی، فرصتی است تا از قشر جوان و پویای جامعه تقدیر کنید.

اگر در خانواده دانشجو دارید یا روز دانشجو را جشن می‌گیرید، گزینه‌های متنوعی هستند که می‌توانید به دانشجویان هدیه دهید. ممکن است انتخاب هدیه روز دانشجو به یک چالش بزرگ تبدیل شود و تصمیم‌گیری را برایتان مشکل سازد.

در این مقاله، ۱۰ ایده جذاب و کاربردی برای هدیه دانشجویان را معرفی می‌کنیم. این هدیه‌ها برای همه سلیقه‌ها مناسب بوده و به شما کمک می‌کنند تا بهترین گزینه را برای روز دانشجو برگزینید. اگر قصد خرید هدیه برای دانشجویان را دارید، از کنار پیشنهادهای این مقاله ساده عبور نکنید.

معرفی بهترین هدیه‌های دیجیتالی مناسب دانشجویان

یکی از جذاب‌ترین هدیه‌ها برای جوانان و به‌خصوص روز دانشجو، وسایل دیجیتالی هستند. در ادامه تعدادی از هدیه‌های دیجیتالی مناسب هدیه روز دانشجو را می‌خوانید.

۱. ساعت مچی اصل؛ هدیه‌ای لوکس برای روز دانشجو

لوکس‌ترین هدیه برای دانشجو در جشن فارغ‌التحصیلی، ساعت مچی است. البته ما پیشنهاد می‌کنیم با خرید یک ساعت مردانه شیک با قیمت مناسب اما اصل، از دانشجویان در روز دانشجو یا حتی در جشن فارغ‌التحصیلی قدردانی کنید. ساعت‌های مچی با موتور ژاپنی هدیه‌ای ماندگار برای دانشجویان هستند. در این ساعت‌ها، از تکنولوژی روز دنیا، طراحی شیک و جوان‌پسند استفاده شده است و امکاناتی فوق‌العاده حرفه‌ای مانند بلوتوث، کرنوگراف و اتصال به گوشی دارند.

۲. لوازم الکترونیکی مانند تبلت یا پاوربانک؛ هدیه‌ای به‌روز و پرطرفدار

انتخاب یک گوشی هوشمند، تبلت یا هدفون از برندی مطرح، هدیه‌ای عالی برای دانشجویان است. اگر به دنبال هدیه‌ای با قیمت مناسب‌تر هستید، پاوربانک یا اسکنرهای قلمی، انتخاب خوبی به‌عنوان بهترین هدیه روز دانشجو هستند. انتخاب ساعت به‌عنوان هدیه مناسب روز دانشجو هم انتخاب هوشمندانه‌ای است.

به جز ابزار الکترونیکی مثل تبلت یا ساعت‌های دیجیتالی، ساعتی مانند ساعت edifice ایده مناسبی برای هدیه در روز دانشجو خواهد بود. در این ساعت تکنولوژی روز دنیا مانند اتصال به گوشی، بلوتوث، کرنوگراف، شارژ خورشیدی و یک آنتن رادیویی کوچک وجود دارد که آن را یک گجت‌های پوشیدنی شیک و لوکس تلقی می‌کند.

۳. گجت‌های موبایلی؛ ازجمله وسایل کاربردی برای دانشجویان

گجت‌های کاربردی متعددی برای استفاده از گوشی‌های هوشمند وارد بازار شده‌اند. به‌عنوان یک هدیه مناسب روز دانشجو می‌توان از شارژرهای بلوتوثی نام برد. انواع هدفون و هندزفری، شارژرها، دسته‌های گیمینگ، خنک‌کننده موبایل و بسیاری موارد دیگر در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند.

از ایده‌های فانتزی و جذاب مناسب هدیه روز دانشجو برای دخترها، هدفون بلوتوثی گربه‌ای یا اسمارت واچ‌ها با بند رنگی هستند. در کنار این گجت‌های موبایلی اگر دانشجوی دختری داشتید که علاقه‌مند به ساعت بود، به سراغ خرید ساعت دخترانه شیک برای هدیه بروید. یک ساعت دخترانه در کنار سایر گجت‌های موبایلی، استایل شیک و جذابی می‌سازد.

۴. هدست واقعیت مجازی؛ ورود به دنیای آینده برای دانشجویان

از گجت‌های داغ دنیای تکنولوژی، هدست واقعیت مجازی است. این هدست‌ها روی چشم قرار می‌گیرند و شما را به دنیای جدیدی می‌برند. هدست واقعیت مجازی، به حرکات سر کاربر حساس بوده و زاویه نمایش را با حرکت سر در دنیای مجازی تغییر می‌دهد. این هدست، سوپرایز مناسبی برای هدیه به دانشجویان است.

هدیه‌های آموزشی برای روز دانشجو

رسالت دانشجو درس خواندن است و کمک به آن‌ها برای تمام کردن سال‌های دانشجویی و رفتن به مقاطع بالاتر، بهترین هدیه روز دانشجو خواهد بود. درنتیجه، هدیه‌های آموزشی ایده‌های مناسبی برای این قشر تحصیلی هستند. هدایای زیر را می‌توانید برای روز دانشجو به آن‌ها تقدیم کنید.

۵. کتاب‌های مرجع متناسب با رشته تحصیلی دانشجویان

اگر دانشجویی علاقه‌مند به حوزه علمی خاص می‌شناسید، کتاب‌های مرجع آن حوزه، هدیه‌ای مفید و قابل‌تقدیر است. با انتخاب یک کتاب مرجع نفیس به‌عنوان هدیه، کمک می‌کنید تا دانشجو در زمینه مورد علاقه‌اش، عمیق‌تر مطالعه داشته باشد.

۶. خرید اشتراک مجلات محبوب دانشجو به‌عنوان هدیه

دانشجویان برای رشد و ارتقای تحصیلی باید خواندن مجلات و مقالات جدید را در مطالعات خود بگنجانند. بسته به سلیقه دانشجو، اشتراک مجلات موردعلاقه او را تهیه کنید. این ایده، نه‌تنها برای هدیه روز دانشجو گزینه‌ای مناسب است؛ بلکه به توسعه حوزه کتاب و کتاب‌خوانی هم کمک می‌کند. دانشجویان با مطالعه مجلات تخصصی از اطلاعات و اخبار به‌روز درباره موضوعات موردعلاقه‌شان مطلع می‌شوند؛ با مقالات تخصصی و سمینارهای گوناگون آشنا شده و دانش علمی خود را بالا می‌برند.

۷. خرید عضویت پلتفرم‌های آموزشی آنلاین؛ بهترین هدیه دانشجویی

آموزش آنلاین یکی از مهم‌ترین روش‌های یادگیری دنیای امروز است و عضویت در یک پلتفرم آموزشی برای پیشرفت دانشجویان بسیار اهمیت دارد. برای روز دانشجو عضویت یکی از سایت‌های آموزشی متناسب با رشته تحصیلی دانشجویان را هدیه بدهید. سایت‌هایی مانند کورسرا (Coursera)، بی‌آموز برای آموزش زبان‌های خارجی و یودمی (Udemy) نمونه‌ای از سایت‌های آموزش آنلاین هستند. خرید اکانت هوش مصنوعی و چت جی‌پی‌تی هم برای دانشجویان، هدیه‌ای بسیار خاص و جذاب است که به کمک آن‌ها می‌آید.

۸. خرید لوازم التحریر با طراحی جذاب برای دانشجویان

لوازم التحریر همواره یک هدیه کاربردی برای دانشجویان است و انواع مختلفی از آن‌ها را برای روز دانشجو می‌توانید تهیه کنید. وسایلی مانند انواع روان‌نویس، هایلایتر، خودکار، مداد اتود، جامدادی، دفترچه‌های یادداشت و استیک نوت با طراحی جذاب و خاص برای دانشجو مناسب هستند.

دانشجویان با کمک این وسایل، درس‌ها و یادداشت‌های خود را پیش می‌برند. یکی از جذاب‌ترین وسایل برای دانشجویان، قلم‌هایی با قابلیت ضبط خودکار صدا هستند که به دانشجویان برای ثبت صدای استاد در کلاس درس کمک می‌کنند. این وسیله کاربردی دانشجو را از یادداشت‌برداری‌های طولانی در کلاس می‌رهاند.

انواع وسایل سرگرمی برای هدیه روز دانشجو

دانشجویان در کنار درس خواندن، باید زمانی را هم به تفریح اختصاص دهند. با خرید وسایل سرگرمی و ورزشی، آن‌ها را به انجام فعالیت‌های بدنی تشویق می‌کنید تا بدن سالمی داشته باشند. در ادامه ۲ هدیه سرگرم‌کننده برای جوانان دانشجو می‌خوانید.

۹. انواع ماگ و فلاسک برای هدیه به دانشجو

چای و قهوه، یکی از جذاب‌ترین نوشیدنی‌ها هستند که بین جوانان، بسیار طرفدار دارند. ست ماگ و فلاسک یک ایده جذاب برای هدیه روز دانشجو، بوده تا بتوانند در زمان‌های استراحت یا مطالعه بنوشند. ماگ‌های برقی کوچک یا قهوه‌ساز مسافرتی هم ایده خوبی برای هدیه به جوانان هستند. قمقمه و شیکر برقی بین جوانان بسیار پرطرفدار شده‌اند و برای تهیه آبمیوه طبیعی، استفاده می‌شوند. این آبمیوه‌گیر کوچک را می‌توانید به‌راحتی درون کیف و کوله دانشجویی همراه خود به دانشگاه یا هر مکان دیگری ببرید.

۱۰. وسایل کوهنوردی برای تشویق دانشجویان به فعالیت‌های ورزشی

ورزش کوهنوردی یکی از ورزش‌های هوازی است و تشویق جوانان به انجام این ورزش، باعث افزایش استقامت بدنی و روحی آن‌ها می‌شود. انواع وسایل کوهنوردی و ورزشی را برای هدیه خریداری کنید و از دانشجو بخواهید به فعالیت‌های ورزشی در کنار تحصیل اهمیت بدهد. انواع کوله‌پشتی‌های کوهنوردی، کفش کوه، لباس‌های گرم و پلیور، عصای کوهنوردی و عینک، نمونه‌ای از وسایل مناسب برای هدیه به دانشجویان علاقه‌مند به کوهنوردی هستند.

خرید هدیه لاکچری برای روز دانشجو از واچ مارکت

همه هدیه‌های مناسب دانشجویان مانند انواع گجت‌های موبایلی، کتاب‌های آموزشی و وسایل ورزشی ایده‌های کاربردی و جذابی هستند. بااین‌وجود، داشتن یک ساعت لوکس هدیه‌ای ارزشمند است که اهمیت زمان را به دانشجویان یادآوری می‌کند. ساعت‌های شیک و لوکس برای هدیه روز دانشجویان دختر و پسر را می‌توانید از سایت فروشگاهی واچ مارکت خریداری کنید. این فروشگاه انواع ساعت‌های برند را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند. برای خرید از این فروشگاه از آدرس اینترنتی watchmarket.shop دیدن کنید.