علیرضا نقی‌زاده هافبک آلومینیوم اراک تاکید کرد که در این فصل به دلیل نوع سیستم بازی تیمش، از گل زدن و پاس گل دادن دور شده است.

همشهری آنلاین- آلومینیوم اراک این هفته در آبادان یک برد مهم به دست آورد و صنعت نفت را شکست داد تا شرایط بهتری در جدول پیدا کند. علیرضا نقی‌زاده در مصاحبه با همشهری آنلاین در خصوص این برد گفت:‌ «بازی در آبادان برای هر تیمی سخت است و صنعت نفت هم معمولا در زمین خودش سخت شکست می‌خورد ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و مستحق برد بودیم. این برد در ادامه لیگ خیلی به ما کمک خواهد کرد.»

نقی‌زاده از هدفی که آْلومینیوم در این فصل دارد، صبحت کرد: «لیگ امسال واقعا سخت است و بازی‌ها هم قابل پیش‌بینی نیست. هدف باشگاه این بوده که رتبه تک رقمی به دست بیاوریم ولی فکر می‌کنم با پتانسیلی که تیم دارد حتی می‌توانیم از هدفی که داریم، رتبه بهتری بگیریم. مهم این است که این روند را ادامه دهیم، ما واقعا تیم خوب و یک‌دستی داریم و تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.»

هافبک آلومینیوم اراک در خصوص اینکه چرا امسال نسبت به سال‌های گذشته کمتر گل می‌زند و پاس گل می‌دهد، گفت: «امسال سیستم بازی تیم ما طوری است که در پستت هافبک دفاعی بازی می‌کنم و هافبک پشت مهاجم نداریم. همین موضوع باعث شده تا از دروازه حریف دور باشم ولی مهم این است که خواسته سرمربی را در زمین پیاده کنم. گل زدن من مهم نیست، موفقیت آلومینیوم از همه چیز مهمتر است.»