به گزارش همشهری آنلاین؛ اطلاع رسانی به مسافران در پایانه های مسافربری امری ضروری است که در تمام دنیا از سیستم های هوشمند و مانیتورینگ برای این کار استفاده می شود. در پایانههای تهران این کار به صورت سنتی (فریاد زدن) انجام میشود و از این طریق مسافران از جایگاه اتوبوس و زمان و مکان حرکت مطلع میشوند. مدیریت شهری ششم در راستای هوشمند سازی تهران، به این موضوع ورود کرده و برای اولین بار سیستم برندینگ را به صورت آزمایشی در پایانه مسافربری غرب تهران عملیاتی کرده است.
آن طور که پوریا علیمردانی به همشهری گفته: «این سیستم مانند سیستمهای اطلاع رسانی هوشمند راه آهن و فرودگاه عمل میکند و اطلاعات اتوبوس، زمان حرکت، مکان و جایگاه اتوبوس به صورت هوشمند روی مانیتورهای پایانه نمایش داده می شود.»
به گفته او با این کار حرکت اتوبوسها و تردد مسافران با نظم بیشتری انجام میشود. علیمردانی از نصب مانیتورینگ اتوبوس ها هم خبر داد و گفت: «با عملیاتی شدن این کار مسافران میتوانند از زمان ورود اتوبوس و خروج مسافران در پایانهها مطلع شوند.»