معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال ۴۴۸ نقطه پرتصادف را در شهر تهران شناسایی کردیم و به مجموعه همکاران در شهرداری تهران جهت رفع نقص اعلام کردیم که حدود نیمی از آنها برطرف و رفع نقص شده است.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احسان مومنی درخصوص نقاط حادثه خیز تهران و رفع نقص آنها گفت: یکی از راهکارهای مهم در بحث اجرای صحیح و اصولی طرح ۲۰ در شهر تهران مهندسی ترافیک و راه است که شناسایی نقاط حادثه خیز و پرتصادف می تواند تصادفات را کاهش دهد.

وی افزود: از ابتدای سال ۴۴۸ نقطه پرتصادف را در شهر تهران شناسایی کردیم و به مجموعه همکاران در شهرداری تهران جهت رفع نقص اعلام کردیم که حدود نیمی از آنها برطرف و رفع نقص شده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: بر اساس تصادفاتی که در این چند وقت داشتیم چند نقطه دیگر از نقاط حادثه ساز را شناسایی و آنها را اولویت بندی کرده و آن نقاطی که با اقدامات زود بازده و کم هزینه می‌تواند سریع‌تر نتیجه دهد را به شهرداری اعلام کردیم تا این نقاط را رفع نقص کنند.

سرهنگ مومنی افزود: آشکارسازی زیر پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح جزو برنامه های پلیس راهور تهران بزرگ است و خیلی از جاها می‌توانیم با آشکارسازی و اقدامی مانند نصب برچسب های شبرنگ زیرپلها و تیرهای چراغ برق، نصب تابلوها و بنرها و یا با افزایش تابلوهای خطر، ایجاد آبشار نور و ال ای دی و آشکارسازی جناغی ها و نصب دوربین های ثبت تخلف در این محل ها و دیگر معابر از حوادث ترافیکی بکاهیم.

منبع: خبرگزاری شهر