سید احسان حسینی مدافع تیم فوتبال نساجی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد، تا یک ماه آینده نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و در بازی با پرسپولیس هم غایب خواهد بود.

همشهری آنلاین: نساجی در حالی برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد که ۶بازیکن خودش را در اختیار نخواهد داشت و یکی از آنها احسان حسینی است که در بازی با هوادار مصدوم شد. او در مصاحبه با همشهری آنلاین در مورد مصدومیتش می‌گوید: «متاسفانه در بازی با هوادار از ناحیه زانو مصدوم شدم و خیلی استرس داشتم که این مصدومیت جدی باشد. بعد از گرفتن ام آر آی در نهایت مشخص شد که رباطم دچار کشیدگی شده و پاره نشده است. این مصدومیت ۳ تا ۴ هفته زمان می ‌برد، وقتی گفتند یک ماه غایب هستم خوشحال شدم چون می‌ترسیدم که رباطم پاره شده باشد.»

حسینی در مورد شرایط نساجی و نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری تاکید می‌کند: «دوست ندارم بهانه بیاورم و دنبال توجیه باشم، شاید در بعضی بازی‌ها خوب کار نکردیم ولی در خیلی از بازی‌ها بدشانس بودیم. وقتی خوب بازی می‌کنیم و نتیجه نمی‌گیریم، طبیعتا بازیکنان ناراحت می‌شوند و ممکن است ذهن و تمرکز آنها به هم بریزد. بیخود نیست که تعداد مصدومان نساجی زیاد شد چون تیم ما خوب بازی می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت.»

از مدافع نساجی در خصوص استعفای سید مهدی رحمتی سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «آقا مهدی تا جایی که می‌توانست زحمت کشید و هر کاری انجام داد تا تیم نتیجه بگیرد. من برای او آرزوی موفقیت دارم، حالا هم باشگاه مربی اسپانیایی آورده که مربی با تجربه و با سابقه‌ای است، امیدوارم بتوانیم در ادامه فصل نتایج خوبی بگیریم.»