وزیر ورزش و جوانان درباره ساخت شهرک مدال آوران گفت: بنا شده وزارت راه و شهرسازی بر روی زمین‌های وزارت ورزش کار ساخت و ساز را انجام دهد.باید آیین نامه‌ای در دولت برای نحوه اختصاص این امکانات برای مدال‌آوران تصویب بشود.

به گزارش همشهری آنلاین، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و ‌جوانان افزود : در مجموع در استان ۴۸ پروژه با رقم ۹۱ میلیارد تومان پیش‌بینی شده و ۳۱ پروژه استانی با ۱۱۲ میلیارد تومان اعتبار. ۳ پروژه ملی داریم و این موضوع در دستور کار قرار دارد. در حوزه جوانان تلاش می کنیم خانه جوان کرج افتتاح شود و برای خانه جوان ساوجبلاغ هم ردیف اعتباری تامین خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بخش مسکن اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشت: درباره قهرمانان و دغدغه مسکن آن‌ها اقدامات خوبی انجام شده. در انتظار مصوب شدن لایحه دولت هستیم تا بحث استخدام پارایی‌ها حل شود. بحث معافیت آن‌ها وجود دارد و پیش بینی شده است. در بحث مسکن طرحی به نام شهرک مدال پیش بینی شده. قرار است وزارت ورزش و جوانان زمین را تامین کند و وزارت راه ساخت و سازش را انجام دهد. ۳ نقطه پیش‌بینی کردیم تا دغدغه مسکن ورزشکاران رفع شود.