گروه ورزشی: تمرین پرسپولیس با وجود حرف و حدیث‌های روز یکشنبه مبنی بر اعتصاب بازیکنان صبح دیروز از ساعت 10:30 در مجموعه ورزشی خیریه عمل آغاز شد.

در این تمرین بازیکنان پرسپولیس به گرم کردن، حرکات کششی، آقا وسط، حرکات سرعتی و  فوتبال با سه دروازه پرداختند که با نظر وینگادا کارهای تاکتیکی روی دروازه‌ها  نیز انجام ‌شد. در انتهای تمرین بازیکنان پرسپولیس به پنالتی زدن پرداختند. کریم باقری، حمید علی عسگر و علیرضا حقیقی غایب بودند. در تمرین دیروز حدود 200 هوادار حضور داشتند و به تشویق بازیکنان و کادر فنی پرداختند. آنها تولد عابدزاده را جشن گرفتند و به او تبریک گفتند.  

پایان بحران در پرسپولیس

بازیکنان تیم پرسپولیس پس از تمرین دوشنبه (دیروز) برای دریافت مطالبات خود با ناراحتی شدید به باشگاه پرسپولیس رفتند تا وضعیت خود را مشخص کنند. بازیکنان پرسپولیس پس از حضور در باشگاه هرکدام بخشی از مبلغ قراردادشان را در قالب چکی از باشگاه دریافت کردند. باشگاه پرسپولیس همچنین در نظر دارد پس از دیدار با بنیادکار نسبت به تسویه‌حساب کامل با بازیکنان این تیم اقدام کند. پرداخت بخش دیگری از مطالبات باعث شد تا بازیکنان با روحیه‌ای مناسب خود را برای تمرین پایانی تیمشان در بعداز ظهر امروز که گفته می‌شود در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد،  آماده کنند.

موافقت علی آبادی با استعفای هدایتی

حسین هدایتی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صبح یکشنبه در جلسه‌ای که با محمد علی‌آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی داشت کناره‌گیری خود را به صورت رسمی ‌از این باشگاه اعلام کرد . حسین هدایتی در باره علت جدایی خود از پرسپولیس گفت: «با توجه به حضور تیم استیل‌آذین در نهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر می‌خواهم مدیریت این تیم را در این مسابقات برعهده داشته باشم و از این رو به‌رغم میل باطنی باید از باشگاه پرسپولیس خداحافظی کنم.» محمد علی‌آبادی رئیس سازمان تربیت‌بدنی با استعفای هدایتی موافقت کرده است.

تکذیب حضور پروین در پرسپولیس

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگویی درباره استعفای حسین هدایتی اظهار داشت: «دوست ندارم در این خصوص نظری بدهم اما واقعا باید از ایشان تشکر کنم که تمام توان خود را برای پرسپولیس به کار گرفت تا این تیم پرقدرت ظاهر شود.» مدیرعامل پرسپولیس در خصوص بازی روز چهارشنبه مقابل بنیادکار ازبکستان گفت: «بنیادکار تیمی بسیار حرفه‌ای و مرموز است و باید مراقب تاکتیک‌ آنها باشیم. امیدوارم بازیکنان ما مثل بازی با الشباب تاکتیک تیمی را به خوبی در زمین پیاده و از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنند. مطمئن هستم آنها هراس زیادی از بازی در ورزشگاه آزادی دارند.»

 وی در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: «از روز شنبه با کمیته 3 نفره‌ای که تشکیل شده با بازیکنان پرسپولیس وارد مذاکره خواهیم شد. سعی داریم که استخوان‌بندی تیم را حفظ کنیم.»

وی در خصوص همزمانی بازی دوستانه تیم ملی برابر اندونزی با تمرین بنیادکار ازبکستان گفت: «این مسئله که این بازی با تمرینات بنیادکار همزمان شده به ما ارتباطی ندارد. البته مسائل ملی برای ما حرف اول را می‌زند اما از حدود 6 تا 7 ماه قبل این برنامه‌ریزی را کرده بودیم و حتی مسئولان ورزشگاه آزادی در جریان این موضوع هستند.»

انصاری فرد در خصوص شایعه حضور علی پروین در پرسپولیس به عنوان عضو هیات مدیره یا مدیرفنی گفت: «پروین فرد بزرگی در پرسپولیس است و نباید با اسم او بازی کرد. در جریان حضور وی در هیات‌مدیره نیستم. اگر قرار باشد این اتفاق بیفتد باید از سوی مهندس علی‌آبادی صورت گیرد. درباره سایر مسائل نیز تاکنون بحثی نشده است.»

محرومیت زارع

هافبک پرسپولیس با کارت زردی که در دیدار با الشباب دریافت کرد دو اخطاره شد تا در دیدار روز چهارشنبه تیمش قادر به بازی برای تیمش نباشد.طبق آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس این احتمال وجود دارد که بهادر عبدی در پست ‌هافبک میانی جایگزین مازیار زارع شود.هافبک شمالی پرسپولیس به دلیل محرومیت از بازی در برابر بنیاد کار روز گذشته راهی شمال شد.

شایعه قرارداد آرفی با سپاهان

امیر قلعه‌نویی در آخرین روزهای حضورش در استقلال خواهان حضور آرفی در تیم آبی‌پوش پایتخت شده بود اما با جدایی قلعه‌نویی حضور مهاجم آلبانیایی پیام مشهد این تیم منتفی شد اما با پیوستن قلعه‌نویی به سپاهان، پروژه حضور آرفی این بار در سپاهان درحال پیگیری است. برهمین اساس روز گذشته این خبر به گوش رسید که آرفی در آستانه حضور در سپاهان قرار گرفته است. این درحالی است که انصاری‌فرد مدیرعامل پرسپولیس چندی قبل خبر از حضور قطعی آرفی در پرسپولیس داده بود.