همشهری‌آنلاین: سرمربی تیم پیروزی تهران گفت: مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرم و قطع همکاری خود را با این تیم اعلام می‌کنم

به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، نلو وینگادا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان من تمام تلاششان را انجام دادند و کم کاری نکردند اما درون خانواده این تیم مشکلاتی هست که نباید به بیرون درز کند.

وی افزود: من در مدتی که سرمربی این تیم بودم تمام تلاشم را انجام دادم و وجدا نم راحت است که برای این تیم هیچ کم کاری نکرده ام.

سرمربی تیم پیروزی تهران درباره بازی مقابل تیم بنیادکار تصریح کرد: حق ما شکست در این بازی نبود و نتیجه عادلانه حداقل مساوی و رفتن به وقت اضافه بود.

وینگادا ادامه داد: ‌ناراحتی طرفدران، ‌بازیکنان و اعضاء‌ کادر فنی را درک می‌کنم و امیدوارم این تیم در اینده نتایج خوبی کسب کند.

وی گفت: من هیچ توجیحی برای این باخت ندارم و به تیم بنیادکار برای این پیروزی و صعود به مرحله بعد رقابت های جام باشگاه های اسیا تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم پیروزی افزود: تصمیم داور درباره پنالتی که به نفع بنیادکار گرفت اشتباه بود و ریوالدو خود را گونه ای به زمین انداخت که داور به اشتباه این تصمیم را گرفت.

در پایان این بازی تماشاگران پیروزی اعتراض شدید خود را با پرتاب ا شیاء به داخل زمین و سردادن شعار به وینگادا اعلام کردند به گونه‌ای که با دخالت نیروی انتظامی این اعتراض خاتمه یافت