گروه‌ ورزشی: باشگاه پرسپولیس درپی از دست‌دادن دو جام داخلی و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا پیش از شروع فصل جدید درصدد است تا هرچه زودتر بازیکنان مورد نظر فصل آینده خود را جذب کند که البته در این رابطه چند بازیکن جدید نیز با عقد قرارداد داخلی به پرسپولیس پیوسته‌اند.

جدا از موضوع جذب بازیکنان جدید، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دغدغه بزرگ دیگری یعنی انتخاب سرمربی فصل آینده‌اش مواجه است.

انصاری‌فرد که در محافل ورزشی عنوان کرده تنها به دنبال جذب یک مربی خارجی است چند گزینه را به عنوان گزینه‌های اصلی مشخص کرده و حتی صحبت‌های ابتدایی را نیز با آنها برای توافق نهایی انجام داده است.

مصطفی دنیزلی پس از رساندن تیم بشیکتاش به عنوان قهرمانی جام‌حذفی ترکیه این بار در موفقیتی دیگر توانست لیگ ترکیه را نیز فتح کند و با کسب دو عنوان قهرمانی در یک فصل حتی زمزمه‌هایی مبنی‌بر حضورش در بوندس‌لیگا و تیم ملی ترکیه مطرح شده است.

مسئولان پرسپولیس با آگاهی از موفقیت‌های مصطفی دنیزلی امید چندانی به حضور او در تهران و مذاکره با وی برای سرمربیگری پرسپولیس ندارند به همین دلیل نیز تقریبا از بازگشت مصطفی دنیزلی ناامید شده‌اند و به گزینه‌های دیگر به شکل جدی‌تری چشم دارند. هرچند دنیزلی علاقه‌مند است که پروژه ناتمام خود را در لیگ ایران به اتمام برساند.

تسویه‌حساب با بازیکنان و کادر فنی این تیم از دیگر دغدغه‌های اصلی عباس انصاری‌فرد است که در این رابطه گفته می‌شود هفته آینده باشگاه پرسپولیس با بازیکنان و کادر فنی این فصل خود تسویه حساب خواهد کرد تا بتواند با آسودگی خاطر بیشتری نسبت به جذب بازیکنانش برای فصل آینده اقدام کند.

وینگادا، سه‌شنبه ایران را  ترک می‌کند

بعد از ناکامی در لیگ و جام‌حذفی، پرسپولیس در برابر بنیادکار از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز حذف شد تا وینگادا چاره‌ای جز جدایی از پرسپولیس نداشته باشد.
وینگادا دیروز به دیدار انصاری‌فرد رفت تا صحبت‌های پایانی خود با مدیرعامل باشگاه که محور آن طلب 200 هزار دلاری‌اش از پرسپولیس بود را مطرح کند. مربی پرتغالی که در دو مرحله وسایل خود را به کشورش انتقال داده، سه‌شنبه با پرواز لوفت‌هانزا ابتدا ایران را به مقصد فرانکفورت ترک کرده و سپس از آنجا راهی پرتغال خواهد شد.

هفته آینده تسویه حساب با بازیکنان

بعد از پرداخت بخشی از رقم قرارداد بازیکنان پرسپولیس، پیش از دیدار با بنیادکار، مسئولان این باشگاه درصدد تسویه حساب کامل با بازیکنان هستند.

باشگاه پرسپولیس هفته آینده با بازیکنان این تیم تسویه حساب کامل خواهد کرد تا برای جذب بازیکن در فصل آینده به مشکل خاصی برخورد نکند.در این زمینه البته بازیکنانی که در فهرست مازاد پرسپولیس هستند در اولویت تسویه حساب قرار دارند.

جلال اکبری در راه پرسپولیس

جلال اکبری، کاپیتان فصل گذشته تیم سپاهان مورد توجه مسئولان باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و با مسئولان این تیم نیز به توافق‌های اولیه رسیده است. اکبری امروز عازم تهران می شود تا با حضور در باشگاه پرسپولیس با این تیم قرارداد داخلی امضا کند.گفتنی است جلال اکبری در پست دفاع چپ بازی می‌کند و پرسپولیس نیز به شدت در این پست احتیاج به جذب بازیکن جدید دارد.

خوردبین، مشاور نقل و انتقالات

محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس به عنوان مشاور امور نقل‌و‌انتقالات باشگاه انتخاب شد.با حکمی از سوی عباس انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین به عنوان مشاور این باشگاه در امور نقل‌و‌انتقالات منصوب شد. باشگاه پرسپولیس هم اکنون کار انتقال بازیکنان جدید به تیم خود را آغاز کرده و تا این لحظه چندین بازیکن با این باشگاه به توافق اولیه رسیده‌اند. تا امروز، امیر حسین صادقی از مس کرمان، میثم بائو از ابومسلم، ابراهیم شکوری از پیام مشهد و شیث رضایی از صبای قم به جمع قرمزپوشان پایتخت پیوسته‌اند.

پرسپولیس با چهار بازیکن قرارداد بست

عباس انصاری‌فرد مدعی است در این فصل طوری نسبت به جذب بازیکنان جدید در فصل نقل‌وانتقالات اقدام خواهد کرد که حتی در صورت تغییر مربی نیز سرمربی جدید با مشکل خاصی مواجه نشود. در این رابطه، روز گذشته شیث رضایی که سابقه حضور چند ساله در پرسپولیس را دارد و سال گذشته به تیم صبای قم پیوست امسال به عنوان اولین سهمیه لیگ برتری به تیم سابق خود بازگشت. شیث رضایی که به دلیل اختلاف شدید با قطبی از این تیم کنار گذاشته شده بود، پس از یک فصل دوری مجددا به پرسپولیس بازگشت تا خیال این تیم را در جناح راست  خط دفاعی آسوده ‌کند.

میثم بائو، هافبک شمالی تیم ابومسلم نیز با عقد قراردادی دوساله به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست، بازیکنی که فصل گذشته 10 گل را برای تیم ابومسلم به ثمر رساند. امیرحسین صادقی از دیگرخریدهای پرسپولیس برای فصل آینده محسوب می‌شود. مدافع سابق استقلال و فصل پیش مس کرمان با عقد قراردادی دوساله به پرسپولیس پیوست تا مسئولان این تیم نشان دهند که تصمیم به ترمیم خط دفاعی تیمشان دارند.

ابراهیم شکوری نیز بعد از آرفی، دومین بازیکن پیام بود که به پرسپولیس پیوست. مدافع چپ تیم پیام مشهد با عقد قراردادی دو ساله به  جمع سرخپوشان پیوست. گفتنی است بازیکنان پیام به عنوان سهمیه لیگ برتری به شمار نمی‌آیند.