باران طی روزهای پیش رو مهمان تهرانی‌ها می‌شود. احتمال بارش برف در نیمه شمالی تهران نیز هست.

به گزارش همشهری، اطلاعات رسیده از پایگاه جهانی هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای نشان از نفوذ توده بارشی پرفشار است که از ساعات آغازین سه‌شنبه ۳بهمن وارد آسمان پایتخت می‌شود. به این ترتیب شهروندان تهرانی برای روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه باید منتظر بارش باران باشند.

همچنین پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که احتمال بارش برف در شمال منطقه یک در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه وجود دارد. از ستادهای برف‌روبی شهرداری تهران نیز خبر می‌رسد که این ستادها در پایان هفته بعه صورت شبانه‌روزی آماده رفع یخ‌زدگی و انسداد معابر هستند.

پیش‌بینی ماهواره‌ای میان مدت نشان می‌دهد در هفته آینده نیز باید تهرانی‌ها منتظر بارش‌های متناوب اما اندک باشند. از نظر دمایی نیز تهران ساعات پایانی چهارشنبه و ابتدایی روز پنجشنبه،‌سردترین ساعات هفته در تهران خواهد بود که کمینه دما در ساعاتی به ۲درجه خواهد رسید. در صورت پایداری این دما ممکن است نیمه شمالی شهر شاهد بارش اندک برف باشد.

همچنین مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی اعلام کرد که آسمان تهران فردا ۳بهمن نیمه‌ابری تا ابری و در بعضی ساعت‌ها بارش باران، در شمال شهر بارش باران و برف و گاهی مه رقیق با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد و در ‌روز چهارشنبه ۴ بهمن نیمه‌ابری تا ابری، گاهی بارش باران و وزش باد و به‌تدریج کاهش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین