تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۵۷

همشهری آنلاین: پرز برای دومین بار ریاست رئال را به دست گرفت.

همان گونه که انتظار می‌رفت، روز دوشنبه (11 خرداد) طی مراسمی، فلورنتینو پرز 62 ساله به عنوان تنها کاندیدای احراز این پست، به عنوان رئیس جدید باشگاه رئال مادرید معرفی شد. این دومین باری است که وی به این سمت منصوب می‌شود. در همین حال مربی جدیدی هم برای این تیم انتخاب شده است: مانوئل پلگرینی.

 بنا بر اعلام باشگاه رئال، وی از ویارئال به رئال مادرید می‌آید. قرار است ساعت 12 روز سه‌شنبه،‌ پلگرینی رسما معرفی شود. بدین ترتیب این مرد شیلیایی با قراردادی به مبلغ 4 میلیون یورو جانشین خوان‌ده راموس می‌شود. پلگرینی در ویارئال کارنامه موفقی داشته و این تیم را در فصل 06/2005 به مرحله نیمه نهایی  و در فصل 09/2008 به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسانده است. هر دوبار هم توسط آرسنال حذف شده است.

به گزارش کیکر، در همین حال در مراسم معارفه رئیس باشگاه، از زیدن‌الدین زیدان نیز به عنوان مشاور پرز نام برده شد. خورخه والدانو،‌ مدیر ورزشی سابق رئال نیز به این تیم بازخواهد گشت. پرز در یک مصاحبه گفت: "رئال به یک تحول نیاز دارد تا دوباره در این تیم انگیزه ایجاد شود. تاریخ رئال ما را موظف می‌کند که همیشه بهترین بازیکنان جهان را داشته باشیم. ما باید دوباره تیمی با بازیکنان بزرگ به هواداران عرضه کنیم."

رئال مادرید از سال 2000 تا 2006 ستارگانی چون زیدان، فیگو و بکهام را در اختیار داشت و با آنها در سال‌های 2000 و 2002 قهرمان جام باشگاه‌های اروپا شد.