همشهری آنلاین: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و یکی از 4 کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری پس از پایان شمارش آرا و اعلام نتایج، پیامی خطاب به مردم ایران صادر کرد

به گزارش ایسنا در متن این پیام آمده است:

میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را تهنیت عرض می‌نمایم. علاقه زایدالوصف شما در تعیین سرنوشت و آینده خود را می‌ستایم. اینجانب به عنوان فرزند ملت، آفرینش این حماسه را به شما تبریک گفته و به ایرانی بودن خود می‌بالم.

اکنون که در تعیین سرنوشت خود حماسه و شگفتی دیگری آفریده‌اید، امیدوارم این حضور پرشور با برخی کج اندیشی‌ها در کام ملت تلخ نشود.

با آگاهی از اینکه برخی از افراد و جریان‌ها در این‌گونه موارد چه اهدافی را دنبال می‌کنند، شما مردم شریف را به آرامش و وحدت دعوت می‌نماید، چرا که آرامش و اتحاد مردم بر هر چیزی مقدم است.

از این فرصت استفاده کرده از کلیه کسانیکه اینجانب را مورد حمایت قرار داده و تلاش نموده‌اند، قدردانی و از آنان تشکر می‌کنم. بدیهی است فردی که پس از طی مراحل قانونی و تایید نهادهای نظارتی و تنفیذ مقام معظم رهبری به عنوان رییس‌جمهور اعلام شود، رییس‌جمهور همه ملت ایران بوده و برای جلوگیری از هرگونه وقفه در خدمت رسانی به مردم، وی را حمایت خواهم نمود.