همهشری‌آنلاین: حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضور حماسی مردم را درانتخابات به ایشان و مردم همیشه در صحنه تبریک گفت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، متن پیام آیت‌الله نوری همدانی بدین شرح است: محضرمبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته)

سلام علیکم
تبریکات صمیمانه خویش را به منـاسبت میلاد پـربرکت حضرت صـدیقه طـاهره (س) و فـرزند برومندش حضرت امام خمینی (اعلی الله مقامه) بنیانگذار جمهوری اسلامی تقدیم می‌دارم.

از اینکه در این ایـام مردم متعهد و هوشمند ایـران اسلامی و انقلابی بلوغ سیاسی و رشد فکری خودشان را به دنیا نشان دادند و حماسه بزرگی را در انتخابـات ریـاست جمهوری آفـریدند و به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند بسیار جای مسرت، تقدیر و تشکر است.

در این پیام آمده است: از اینکه کاندیداهای محترم نیز با فعالیت متقضی قدم به میدان انتخابات نهادند و این موضـوع نیز تاثیر ارزشمندی در شـرکت حداکثری مردم در انتخابـات داشت از این عـزیزان نیز تشکـر می‌کنم و امیدوارم کـه همه بـا هماهنگی کامل گام‌هـای بلند در راه پیشرفت نظام و مقاصد اسلامی بردارند.

البته در آفریدن این حماسه بزرگ نخبگان و حوزه‌های علمیه وعلمای بلاد وجوانان عزیز همه و همه نقش ستودنی داشتند.

اینک از مـردم متعهد و عـزیـزمـان که این حماسه بزرگ را آفریدند و باعث تقـویت نظـام و سربلندی ایران عزیز این کشور امام عصر (ارواحناه لتراب مقدمه الفداء) شدنـد انتظـار می‌رود که اگر کسانی در پی‌آنند که با تشنج آفرینی این جشن بـزرگ را بـه کـام مـردم تلخ کنند، پاسخگوی آنها باشند و با متانت و مـلایمت آنها را از رفتار نادرست خود بازدارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه این پیام خطاب به افرادتشنج آفرین افزوده است: همه باید بدانند که در کشور الحمدالله قـانون حاکم است و رفتـار غیر قانونی در این مملکت جایی ندارد و سلامت انتخابات در کشور مورد تایید قانون و قانون مداران است. موفقیت روزافزون حضرتعالی را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.