به گزارش همشهری آنلاین، کیوان پناهی مدیر عملیات فروش این گروه خودروسازی اظهار کرد: برای بخشی از مشتریان دارای اولویت زمستان امسال، طی چند مرحله فراخوان واریز وجه داده شده اما تاکنون واریز وجه نداشتهاند. حال ایران خودرو تصمیم گرفته در جهت مساعدت این مشتریان، فرصت ایجاد کرده و برای بار چندم این مشتریان را فراخوان کرده تا واریز وجه داشته باشند.
وی تصریح کرد: علیرغم اینکه برخی موضوع فروش یا پیشفروش جدید را مطرح کردهاند، تاکید میشود که هیچ فروش جدید برای مشتریان جدید انجام نمیشود؛ بلکه واریز وجه مشتریان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ١۴٠٢ است.
بر این اساس، مشتریان میتوانند پس از دریافت پیامک از سوی گروه صنعتی ایرانخودرو که بخشنامه مذکور روی سایت این گروه خودروسازی فعال میشود، طی مدت ۱۰ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایرانخودرو به نشانی esale.ikco.ir، نسبت به واریز وجه اقدام کنند.
شرایط انتخاب و واریز وجه مجدد برای مشتریان با اولویتهای زمستان ۱۴۰۲ سامانه یکپارچه مطابق جدول زیر فراهم شده است: