تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۸

میشیگان: در حالی که ورزش بولینگ بیشتر در بین جوانان محبوبیت دارد، 2 دوست 86 و 69 ساله از طرفداران سفت و سخت ورزش بولینگ به شمار می‌آیند و به موفقیت‌های باورنکردنی در این ورزش دست‌یافته‌اند.

این ورزشکاران که دارای نوه و نتیجه هستند در مسابقات قهرمانی بولینگ مخصوص خانم‌ها مقام کسب کرده‌اند.

آنها پس از کسب پیروزی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اعلام کردند که در تمام طول عمرشان ورزش می‌کرده‌اند و از این طریق تناسب اندام و قدرت بدنی‌شان را برای سنین کهنسالی حفظ کرده‌اند تا بتوانند در این سن و سال بولینگ بازی کنند.

گفتنی است که همه فرزندان و نوه‌ها و نتیجه‌های این مادربزرگ‌ها، جزو هواداران‌شان هستند و برای آنها تبلیغ می‌کنند.

درگیری به خاطر ساندویچ

اوکلاهاما: پلیس می‌گوید تنها یک ساندویچ موجب بستری شدن جوانی 24 ساله در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شده است. به گفته پلیس، این جوان قصد داشت با اتوبوس به محل کارش برود و از آنجایی که خیلی گرسنه بوده یک ساندویچ خانگی از کیفش بیرون آورد و شروع به خوردن آن کرد، اما هنوز ساندویچش به نیمه نرسیده بود که مردی با مشت به صورت او کوبید و پس از سرقت ساندویچ، از اتوبوس که در ایستگاه توقف کرده بود، بیرون پرید.

سارق که ظاهری آراسته داشته و حدودا 30 ساله به نظر می‌رسیده است از ابتدا ساندویچ خوردن این جوان را با ولع زیر نظر داشته و احتمالا اینقدر برای خوردن ساندویچ دچار حرص شده بوده که طاقت نیاورد و با چنین برخورد خشنی ساندویچ را از دست او قاپ زد.

ضربه وارده به صورت این جوان موجب شد که سرش به میله اتوبوس برخورد کند و با احتمال ضربه مغزی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شود.

اجباری شدن استفاده از عطر

فلوریدا: بوی نامطبوعی که از برخی افراد شاغل در یک شرکت به مشام سایر کارکنان آن می‌رسید به تصویب یک قانون عجیب در یک شرکت منجر شد و آن استفاده اجباری از عطر و مواد خوشبوکننده است.

مدیر این شرکت بر این باور است که همه عوامل ناراحت کننده از قبیل بوی نامطبوع می‌تواند روند کاری کارمندان را کاهش دهد. به همین دلیل وی قانون استفاده از عطر را برای کارمندان اجباری و ماموران نگهبانی شرکت را مسئول تشخیص پایبند بودن کارمندان به این قانون کرده است.

با اینکه برخی معتقدند این قانون حقوق و آزادی آنها را سلب می‌کند، اما رئیس اعلام کرده است با افرادی که قانون را زیر پا بگذارند برخورد خواهد کرد و احتمال جریمه شدن آنها یا کسر از حقوق‌شان وجود دارد. یکی از کارمندان این شرکت  گفت: هنگامی که برخی از کارمندان به بهداشت شخصی بی‌توجه هستند، باید با اجبار قانون آنها را وادار کرد به ظاهر و بهداشت‌شان توجه کنند.

آتش سوزی در حمام

نیوجرسی: مردی که قصد داشت به هر نحوی که شده سیگار بکشد، در حمام خانه‌اش، آتش سوزی تمام عیار به راه انداخت. این مرد همواره با همسرش بر سر استعمال سیگار دچار مشکل بود و همسرش از او می خواست که دست‌کم در محیط خانه و در مقابل فرزندانش سیگار نکشد.

اما این مرد که برای سیگار کشیدن ناچار بود چند طبقه پایین برود و از آپارتمان خارج شود، تصمیم گرفت دور از چشم همسرش در حمام سیگار بکشد.

او وارد حمام شد و پس ازقفل کردن در، سیگارش را روشن کرد اما هنگامی که قصد داشت کبریت را در سطل بیندازد، شعله آن که هنوز خاموش نشده بود با مایع شوینده که در حمام قرار داشت برخورد کرد و آتش سوزی به راه افتاد.

این مرد برای خاموش کردن آتش ناچار شد از همسرش کمک بخواهد. گفتنی است این زن پس از کمک به همسرش به دادگاه رفت و به دلیل سوء‌رفتار شوهرش از او طلاق خواست.