به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سان، ماه گذشته، بنیانگذار متا، رقابت شرکتش با اپل را پس از معرفی هدست واقعیت ترکیبی رقبای خود، بیشتر کرد.
آن زمان، زاکربرگ نکات مثبت کمی در مورد اپل ویژن پروی پر زرق و برق برای گفتن داشت و فقط توانست برخی از ویژگی ها را "خوب" توصیف کند. هدست اپل ویژن پرو در تاریخ ۲ فوریه در ایالات متحده عرضه شد که یک پدیده جدید در محصولات آیفون به حساب می آید. ویژن پرو وارد بازاری شد که تا حد زیادی تحت سلطه هدست VR متا به نام کوئست بود.
او بعدا از هواداران اپل که به دنبال انتقاد او از عینکهای ویژن پرو، خشمگین شدند، انتقاد کرد. رئیس متا در پستی در برنامه Threads نوشت: «نمی توانم بگوییم دستگاهها یکسان هستند. بلکه کوئست بهتر است. بله، وضوح دستگاه ما بالاتر است، ولی قیمت ویژن پرو بیشتر است.»
بیشتر بخوانید:
- ماده تاریک، مرموزتر شد | نظریه جدید همه را به شک انداخت
اما کارشناسان می گویند وضوح تصویر اپل بر متا برتری دارد که طرفداران فناوری آن را تلاشی برای همتراز کردن دستگاه با آیفون و کامپیوترها می دانند.