بهسازی و ساماندهی میدان شهید قندی در ضلع شمالی و آبنمای آن در بهمن ماه سال گذشته به اتمام رسید و تا پایان اردیبهشت این میدان مهم تهران با ظاهری جدید و نو رونمایی می شود.

به گزارش هشهریع آنلاین، میدان شهید قندی یا میدان پالیزی یکی از میادین مهم پایتخت است که علاوه بر واقع شدن ساختمان شهرداری منطقه ۷، بوستان و پاساژ اندیشه در آن همچنین گذر گردشگری غذا و فست فود، یکی از معابر پر تردد تهران محسوب می‌شود.

با توجه به حجم بالای تردد در این میدان منطقه‌ای مهم، بهسازی و ساماندهی ضلع شمالی میدان و آبنمای آن در بهمن ماه سال گذشته تکمیل شد و به بهره برداری رسید و به گفته شهردار منطقه ۷ عملیات بهسازی میدان شهید قندی و معابر آن تا پایان فروردین به اتمام می‌رسد.

نصرالله آبادیان، شهردار منطقه ۷ با اشاره به آغاز عملیات بهسازی میدان شهید قندی به منظور ارتقای سیما و منظر شهری و همچنین افزایش مشارکت پذیری شهروندان و بهبود کیفیت محیط زیست از سال گدشته در این باره گفت: این پروژه شامل چندین فاز بوده که بخش اعظمی از آن اجرا شده و تا پایان فروردین به صورت کامل بهره برداری می‌شود.

او اقداماتی از قبیل اجرای کف پوش در پیاده رو، اجرای نهر و جدول، آرامسازی بخش‌هایی از سطح سواره رو، اصلاح هندسی مرکز میدان و لبه های پیرامون معبر، افزایش سطح پیاده رو و فضای مکث عابرین و اصلاح کد ارتفاعی برای مناسب‌سازی برای افراد کم توان جسمی و سالمندان را از جمله اقدامات طرح بهسازی میدان شهید قندی عنوان کرد.

به گفته او، اقداماتی از قبیل نصب نیمکت، سطل زباله، پایه چراغ و فضای سبز نیز در این محور انجام خواهد شد و در طرح کلی پیاده رو و معبر سواره رو خیابان‌های شهید توپچی، سهروردی و خیابان شریعتی در پیرامون بوستان شهید نیاکی و پارکینگ اندیشه ادامه خواهد داشت.