جشنواره پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی شهر تهران با حضور مدیران شهرداری تهران، نایب رئیس شورای شهر تهران، روسای دانشگاه‌ها، استادان و دانشجویانی که پایان‌نامه‌های آنان برگزیده شده است برگزار شد

در این مراسم ابتدا سیدرضا مصطفوی مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی سخنرانی کرد و سپس نماینده هیأت داوران جناب آقای دکتر محمد عبداللهی در باره نحوه انتخاب پایان‌نامه‌های برتر توضیح داد.

مصطفوی در این مراسم خاطرنشان کرد: از مجموعه پایان‌نامه‌هایی که برای این جشنواره ارسال شد 75 پایان‌نامه برای شرکت در جشنواره و ارزیابی، مناسب تشخیص داده شد و هر پایان‌نامه توسط 2 داور مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت از مجموع 75 پایان‌نامه ارزیابی شده 8 پایان‌نامه به‌عنوان پایان‌نامه‌های برتر برگزیده شدند که 3 پایان‌نامه مربوط به مقطع دکترا و 5 پایان‌نامه در مقطع کارشناسی ارشد هستند.

مصطفوی تاکید کرد: این پایان‌نامه‌ها می‌توانند به مدیریت شهری برای برنامه‌ریزی و حل مشکلات موجود کمک کنند و دستاوردهای خوبی را برای شهر به‌دنبال داشته باشند.

در پایان مراسم، احمد نوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن تقدیر و تشکر از دانشجویان، جوایز دانشجویان کارشناسی ارشد را اهدا کرد و دانشجویان دوره دکترا جوایز خود را از حسن‌بیادی، نایب‌رئیس شورای شهر تهران  دریافت کردند.

برچسب‌ها